Pohled George
Lucas mě silně chytil za zápěstí a hodil se mnou o postel.
❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
Začal mi ho pomalu kouřit a já se snažil ovládat. Nemohl jsem projevit sebemenší zájem natož uspokojení.
,,notak Gogy, vím že se ti to líbí" řekl Lucas a znovu začal.
Zhluboka jsem dýchal. Ano líbilo se mi to, ale musel jsem se ovládal.
,,Gogyy" řekl a začal přidávat i zuby.
Tohle už nešlo. Otevrel jsem oči a vzdychl. Lucas mě chytil za boky. Cítil jsem, že to za chvíli přijde. S velmi hlasitým a dlouhým vzdychem jsem se udělal. Lucas vše naráz spolkl s usmál se.
,,moc se ti nepodařilo ovládat se" řekl
a ještě víc se usmál❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️Silně mě zvedl tak abych se postavil.
,,teď už to nebude tak růžový" řekl a vší silou mě hodil na zem.
Z pravé kapsy vytáhl malí nožík. Položil ho přímo vedle mě, ale díky "poutům" jsem se na něj mohl jen dívat. Vší silou mi začal kopat do bricha. Staré bolesti se znovu vrátili. Chtěl jsem se nějak převalit cokoliv, ale mohl jsem jen kňučet a řvát bolestí. Přes slzy jsem už ani neviděl, jen jsem cítil tu bolest. Najednou mě nejspíš Lucas chytil za tvář a já sebou trhl. Otřel mi slzy a podíval se mi přímo do očí.
,,tohle je jenom začátek Gogy" řekl a ze země vzal nůž.
,,n-né prosím" věděl jsem, že tyhle slova nic nezmůžou.
Zabodl mi nožík do ruky a pomalu jel dolů. Neměl jsem sílu cokoliv řvát nebo se nějak hýbat. Třásl jsem se a slzy mi už znovu tekly po tváři. Připravil jsem se na další bolest jenže nenastala. Místo ní jsem zaslechl zvonek.
Lucas mě jako obvykle vzal za zápéstí a po zemi mě někam táhl. Viděl jsem jak se za moji rukou dělá krátká krvavá čára. Potom jsem jen cítil, že jsem ve velmi úzkém prostoru a ve spousty oblečení, nejspíš to byla nějaká dost malá skříň. Chtěl jsem se pokusit otevřít dveře, ale nečekaně to nevyšlo. Byli něčím zaházené a navíc jsem neměl sílu. Jen jsem se o ně opřel a díval se jak mi teče krev z ruky na Lucasovu čistě bílou mikinu...
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Probudil jsem se na velmi tvrdém prostoru. Otevřel jsem oči a uviděl dobře známí park. Byl kousek od Dreamova domu. Zvedl jsem se z jakési lavičky na, které jsem ležel. Slunce pomalu zapadalo.
Na chvíli jsem se porozhlédl abych se zorientoval. Dream bydel asi 200m metrů odsud takže jsem byl rád, že mě Lucas nevyhodil v nějaké prdeli světa. Pomalu jsem vyšel k Dreamovi bytu.
Eh jo jak jste si mohli všimnou jaksi teď nevycházeli kapitoli. A chci vám oznámit, že kapitoly každý den nebudou vycházet. Takže tak ;l.
Hlasujte
Publikováno: 8.ledna 2022
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...