פרק 18- קעקוע של אריה

519 26 5
                                    

***נקודת מבט ליאם***
״ואז רפאל לא הפסיק לרקוד כמו מפגר!״ מליקה סיימה את סיפורה וכולם לא הפסיקו לצחוק. אני אוהב שאחי בא לפה, קצת שקט, צחוקים ואווירה טובה, הרבה זמן לא ישבתי בים בלי הפרעות ועם בירה טובה. השעה הייתה אחד עשרה וחצי ועדיין לא שמעתי מאנה. ״מה עם אנה?״ מליקה שאלה אותי ונגסה במשולש פיצה שלה. ״את חייבת להתערב?״ שאלתי אותה ״כן..״ היא פתחה את עיניה ואני גיחכתי ״לא תצליח להתחמק ממנה..״ רפאל דחף אותה לזרועותיו נישק את מצחה. רפאל כמו שכבר אמרתי טיפוס יותר רומנטי ממני. אף פעם עד לפני יסמין בכלל לא חשבתי על להתחתן. אבל הזוגיות עם יסמין העירה את עיני ומאז מה שקרה איתה, אני לא חשבתי שאכנס לזוגיות בקרוב. ״אתה חייב כבר זוגיות לדעתי, אתה לא חושב מאמי?״ מליקה אמרה את דעתה. ״היא חמודה.״ פלטתי מפי ולגמתי מהבקבוק בירה שלי ״ואתה חושב שהיא בעניין שלך?״ ״אני לא יודע... נראה לי. אין לי מושג.״ ״טוב שלא גימגמתי שעה. ״אני חושב שתיקח אותה לארוחת ערב.״ עשיתי פרצוף חמוץ, שונא דייטים.

פקטורי צלצל אליי. ״תסלחו לי.״ נעמדתי על רגליי וניגשתי לצד לדבר עם פקטורי. ׳כן?׳ עניתי לטלפון. ׳פרצו לבית.׳ ׳איפה אנה?!׳ ׳היא בסדר, אבל אתה לא תאמין מי שם איתה.׳ אחרי שפקטורי סיפר לי את כל הפרטים ניתקתי את הטלפון ורצתי לשולחן ״רפאל אני אדבר איתך בערב״ מהר לקחתי את המפתחות שלי וזרקתי שטר של מתאים שקל על השולחן. ״מה לאן?״ מליקה שאלה שראתה שמיהרתי ״קרה משהו בבית אדבר איתכם מאוחר יותר.״ טסתי משם לחנייה ונכנסתי לאוטו.

לפני שנכנסתי לבית הטענתי את האקדח שלי ופקטורי מלווה אותי מאחורה. ״און.״ פלטתי מפי. אנה עומדת מול אחיה ואביה שפרצו לבית שלי, שלי. ״ליאם ווינקלר, בול אבא שלך.״ קולו של קרלוס נכנס לאוזניי וגרם לכעס שלי לצאת עוד קצת משליטה. התקדמתי לכיוונם ונעמדתי ליד אנה. ״מה לך ולבת שלי?״ ״שומר אלייה ממך.״ ״מישהו ביקש ממך?״ און התערב בשיחה שלנו. הבטתי בו והוא הביט בי, ״אחרי מה שעברנו ביחד?״ אני ואון גדלנו ביחד. היינו חברי ילדות, עד מה שקרה בין המשפחות שלנו ופשוט הקשר נותק. את אנה אני זוכר כתינוקת, עד שראיתי אותה כלפני חודש. ״בוא תן לי לספר לך על מי אתה שומר פה.״

קרלוס התקדם אליי, והראה לי סרטון בטלפון שלו. עיני לא האמינו למראה הסרטון שהוא יראה לי עכשיו. ואנה? עומדת בצד ושותקת. ״עדשות מגע, פאה בלונדינית, לבוש אחר, זהות אחרת, שם אחר.״ קרלוס דיבר ודיבר ודיבר וכל מה שאני שומע זה כלום ורואה שחור. ״אבא..״ היא מלמלה שהוא הוציא את הפאה הבלונדינית ״לין אברג'יל מכיר?״ און שאל אותי. הרמתי את עיני לזרועו, קעקוע של אריה, התמונה שקיבלתי לנייד היום בבוקר זהה לקעקוע ועכשיו, הכל מתחבר לי ביחד, הבת זונה עבדה עליי.

״תעופו מפה, עופו מפה קרלוס ואני נשבע״ ״זיינו אותך, גנבנו לך את כל החומר מתחת לאף והכל בזכות הבת שלי שהעבירה לי כל פרט ופרט.״ זעמי התפזר בגופי ״ולא מספיק שכל העיסקה שלך תלויה בי, הכל אנה שלך עשתה.״ התקרבתי לקרלוס בלי פחד, ״יום יבוא, ואני נשבע לך שאני ארצח אותך במו ידי.״ נכנסתי חזרה הביתה והדלקתי את הסיגריה שלי. איך לא עליתי על זה לבד איך?! היא פשוט סובבה אותי, כמו בובה לפי החוטים שלה והכל קרה מתחת לאף שלי. און כנס ממני את החומר, היא נתנה להם את כל המידע שהיא שמעה, חקה דמות כפולה. כוס עמק!

״גבול החיים״Where stories live. Discover now