פרק 21- עוזב אותי בשקט

505 22 0
                                    

״מה אתה רוצה ליאם?״ אנה שאלה בייאוש ״סיימת להשתעשע עם חברות שלך?!״ היא לא הביטה בי, רק תקפה אותי. אני מסובב את ההגה שמאלה לכיוון ביתי. ״ואת סיימת להשתעשע עם היזיז שלך?״ ״אפילו לא התחלתי.״ הוא שילבה ידיים בעצבנות. ״והוא יודע שהוא סתם ריבאונד?״ היא גיחכה ״מאיפה הבאת את זה?״ היא שאלה ״הוא לא?״ שאלתי אוצה בהרמת גבות ״זה האקס שלי, החלטתי לתת לו עוד צאנס.״ היא אמרה בטוחה במילותיה ושילבה ידיים. ״אז מה אכפת לך מהזונות שלי?״ ״לא אכפת לי, תעשה מה שאתה רוצה.״ היא השעינה את ראשה על החלון, עיניה סורקות את הדרך ״זה בדיוק מה שאני עושה.״ אני יודע שזה מפריע לה, ואני יודע שהיא גם לא מודה בזה.

***הקודת מבט אנה***
נכנסנו לבית ״רוצה לשתות?״ הוא לקח את הבקבוק כבר לידיו ומילא לו כוס של וויסקי, אלא מה. ״לא.״ התעצבנתי. מה הוא רוצה ממני עכשיו? אני רק רוצה להוציא אותו מהחיים שלי והוא רק חוזר. ״מה אתה רוצה ליאם?״ הוא לגם את המשקה החום שלו בלגימה אחת וניער את ראשו. ״אמא שלך.״ ״מה איתה?״ ישר תקפתי אותו ״החיילים שלי מסביב לבית שלך, אני רוצה את הקריסטל שלי בחזרה ואת תעזרי לי להשיג אותו.״ בוא אמר בנחישות ומזג לו מיד לאחר מכן עוד כוס. ״מה?״ שאלתי בהיסוס ״באיזה קטע אתה חושב שאני אעזור לך?״ אמרתי בהרמת גבה ״כמו שאמרתי אמא שלך.״ הוא לגם השנית את המקשה שלו. ״אנה זה פשוט, אם תעזרי לי אמא שלך לא תיפגע..״ הוא אמר לי.

״אתה לא תיגע בה.״ אמרתי בנחישות והבטתי בו במבט מנוקר. ״רוצה לנסות אותי?״ הוא גיחך. ״אתה לא תעז!״ ליאם נעמד על רגליו ופתח את האייפון שלו. הוא התקרב אליי וריחו חדר לתוכי. הוא עושה לי צמרמורת בגוף ואני שונאת את ההרגשה הזאת. הוא הראה לי דרך הטלפון את הפטרולים שעושים מסביב לבית שלי. ״יש לי את הצלפים הכי טובים, יריה אחת דרך החלון של אמא שלך ובום!״ הוא מזג לכוסו את המשקה שלו בשלישית. הדמעות זלגו מעיני וישר ניגבתי אותם ״אתה דוחה.״ כואב לי, ואני אפילו לא יודעת למה. ״למה אתה עושה את זה.״ ״לא כל כך השארת לי ברירה.״ הוא ענה בקול קר. ״לא הייתה לי ברירה!״ הרמתי את קולי.

״אנה, תסיימי את מה שאני אומר לך לעשות ותאמיני לי את לא תראי אותי דקה אחת נוספת.״ ״את זה אני לוקחת כהבטחה.״ הוא הביט בעיני ואני בשלו. התגעגעתי לתחושה הזאת, אבל שנאתי אותה תוך כדי. ״את תשני פה היום, בחדר שלך. ומחר אני אגיד לך מה את צריכה לעשות.״ שהוא אמר החדר שלך הבטן שלי התהפכה עד שנשמעה דפיקה בדלת. ״ליאם?״ נערת ליווי? נשמעה מפי פליטת צחוק. ״אנסטסיה..״ חמוד, תנגב יוצא לך ריר על זונה. הוא הלך לקרתה ונישק ללחי שלה. לקחתי את רגליי לכיוון המסדרון והלכתי משם. זה מעורר בי בחילה, הכנסתי לחדר שעד יומיים היה המקום המבטחים שלי. עכשיו אני מרגישה בתוך כלוב.

קמתי מדפיקות שנשמעו לי בדלת. ״קומי.״ קולו של ליאם הכנס לאוזניי. אמרתי שאני אציק לי קצת. יצאתי מהחדר במכנסון פיגמה קצרצר וגופי שמבליטה יפה מאוד את שדיי.

״גבול החיים״Where stories live. Discover now