פרק 4- עיניים ירוקות

744 36 0
                                    

***נקודת מבט אנה***
״לין תבטלי לי את הפגישה עם מר גלבוע אני נפגש בבית קפה עם מישהו.״ ״אוקיי אבטל.״ אמרתי לו והוא חזר חזרה למשרד שלו. חשוב לציין שהוא אפילו לא זרק מבט לכיווני רק היה בטלפון שלו. אחזתי בטלפון של המשרד וחייגתי למר גלבוע. ׳הלו מר גלבוע?׳ ׳מדבר מי זאת?׳ שאל ששמע את קולי ׳מדברים ממשרד ווינקלר מר ליאם רוצה להודיע לך שהפגישה ביניכם עוד שעה נדחת למועד מאוחר יותר.׳ הודעתי לו בקול סמכותי. ׳בן זונה!׳ הוא שאג לי בטלפון בחוזקה ׳תגידי לו שאם הוא הולך להיפגש עם ניקולה במקומי שיצפה לפגיעה קשה.׳ הוא אמר בקולו הזועם וניתק.

פתחתי את המחשב שלי בזריזות ותקתקתי בו את השם גלבוע. מסתבר שקוראים לו גלבוע וולטר. איש עסקים מפוקפק בעולם התחתון. הבריח כחמישה טון קוק בספינה מאפריקה לאמריקה ונתפס. לפני חודשיים יצא מהכלא ומאז לא נודע עקבותיו. יש מצב שליאם מתחנן עסקת סמים גדולה? אני חייבת להודיע לאבא שלי את הפרטים האלה. לא לפני שלקחתי רמקול קטן שאון הביא לי אתמול. הדבקתי את זה על דף שליאם ביקש ממני להדפיס לו. קמתי על רגליים ונכנסתי לחדרו של ליאם. ״כן?״ הוא שאל שנכנסתי. ״מר גלבוע אמר שאם אתה מתכוון להיפגש עם ניקולה במקומו אז תצפה לפגיעה.״ ליאם סוף סוף אחרי כל היום הרים את מבטו אליי.

לבשתי היום חצאית שחורה קצרצר עם חולצה לבנה ומעיל חום שעוטף אותי. הוא סרק את גופי ולא עזב את הגוף שלי לשנייה. ״ליאם?״ שאלתי אותו בשנית והוא נעיר את ראשו. ״הדף שביקשת.״ הנחתי לו את זה על השולחן. ״תודה״ הוא הרים את ידו והביט בשעון שלו. ״סיימת להיום, תודה רבה לין ניפגש מחר בתשע.״ הוא הודיע לי בקולו וחזר למחשב שלו. ״אתה לא צריך שאבוא איתך לפגישה במסעדה?״ שאלתי אותו, זה יעזור לחקירה שלי יותר לדעת מה הוא מתכנן לעשות. ״לא אין צורך.״ הוא אמר לי וחיכה שאצא החוצה. ״אחר הצהריים טובים.״ ״גם לך.״ הוא כזה גס רוח!

לקחתי את התיק שלי והתקדמתי לעמדה של ג׳ון. ״תגידי,״ ג׳ון הרימה את מבטה אליי ״לאיזה מסעדה ליאם נוסע עכשיו?״ שאלתי אותה ״חכי דקה״ היא חיפשה במחשב שלה לפי הלוז שלו ״מסעדה איטלקית פה כמה רחובות ליד.״ היא השיבה לי ״למה את שואלת?״ היא קיבצה את גבותייה. נו אנה תמציאי תירוץ ״אמ, אני צריכה להודיע לאלכס. הוא ביקש.״ אמרתי וגירדתי בעורפי. ״אוקיי.״ היא אמרה לי ויצאתי מהמשרד הזה. ישבתי בתוך במכונית שלי חושבת מה לעשות. זה כבר היום שלישי שלי כאן ולא הבאתי לאבא שלי כלום! החלטתי להוריד את הפאה המעצבנת הזאת והעדשות החומות.  מזלי ששמתי בגדים להחלפה באוטו במושב האחורי.

אחזתי בשקית ויצאתי מהאוטו עם הפאה בידי מסתכלת לצדדים ורצה לשירותים ציבוריים להתלבש ולהפוך לאנה. מרוב שהייתי עסוקה להסתכל לצדדים נתקעתי במישהי. ״תסתכלי לאן את הולכת!״ היא הרימה את קולה ״סליחה..״ מלמלתי היא הביטה בי מוזר וסרקה אותי נזכרתי שאני אוחזת הפאה הזאת והזדרזתי ללכת מעיניה. אני מקווה שזאת מישהי שלא מכירה אותי. נכנסתי לתא שירותים החלפתי בגדים שמתי את הפאה בשקית והסתגרתי מול המראה. חזרתי בחזרה לאוטו שלי, ראיתי שהשעה שתיים וליאם אמור כבר להיות בפגישה במסעדה. נסעתי לפי מה שג'ון אמרה לי ועצרתי מול המסעדה מציצה מהחלון.

״גבול החיים״Where stories live. Discover now