~In my imagination, you're waitin' lyin' on your side
With your hands between your thighs~beomgyu
"çok isterim yardımcı olmanızı" dedim gülümseyerek
Taehyun ellerinden destek alarak üstümde yükseldi. İşaret parmağıyla yanağımı okşarken kendimden geçmiş gibi gözlerimi kapattım.
"emin misiniz güzel prensim" dedi taehyun dudaklarıma fısıldayarak
"adım kadar eminim" dedim
"gözlerini aç beom" dedi
Dediğini yaparak gözlerimi açtım, dudakları dudaklarıma o kadar yakındı ki nefesi dudaklarımı okşuyordu. O an istediğim tek şey dudaklarımızı birleştirmekti...
Ellerimi kaldırarak ensesine doladım ve onu kendime çektim. Dudaklarımızın birleşmesi ile gözlerimi sıkıca yumdum o ise kısa bir gülümsemenin ardından üst dudağımı dişlerinin arasına aldı. Her zamankinden farklı bir ruh hali vardı, sanki beni yemek ister gibiydi...
Aynı şekilde ben de acemice alt dudağını dudaklarım arasına aldım ve onun aksine daha kibarca emdim . Taehyun dişleri arasından bir hırıltı çıkardıktan sonra dudaklarımızı ayırdı ve oturur konuma geçerek beni kucağına çekti ,bacaklarımı beline dolayarak sanki yapabilecekmiş gibi ona daha da yaklaştım. Ellerimi bu kez saçlarının arasına soktum ve istemsizce çekiştirdim. Anlık bir tepki ile dudaklarımı araladığımda taehyun dilini ağzımın içinde gezdirmeye başlamıştı ben ise ne yapacağımı bilmediğim için onun beni yönlendirmesine izin veriyordum. Dilim onun dili ile hareket ederken ağzımdan kontrol edemediğim iniltiler çıkmaya başladı. Taehyun elini belimden sırtıma çıkararak gömleğimin iplerini çözdü kollarımı kaldırarak gömleği çıkarmasına yardım ettim. Dudaklarımızın ayrılması ile kafamı terk eden mantığım tekrar geri geldi
Üst vücudumun çıplak olmasının verdiği utançla ellerimi bedenime siper ettim. Taehyun beni yavaşça geriye doğru yatırdı ve ellerimi vücudumdan çekerek başımın başımın üstüne yasladı, vücudumu izlemeye başladı. Derince bir yutkunuşun ardından ellerini vücudum da gezdirmeye başladı. Soğuk elleri göğüs ucuma geldiğinde vücudumun titremesine engel olamadım. Göğüs uçlarımdan birini parmakları arasında sıkıştırdığında inlememe engel olamadım ve başımın üstündeki ellerimi saçlarına yollayarak çekiştirdim.İnlememle beraber alt vücudunu bana bastırdı ardından boynumdan başlayarak göğsüme kadar öpücükler kondurdu.
"taehyun"
O denli iyi hissettiriyordu ki öpücükleri istemsizce ona seslendim, taehyun'u saçlarından çekiştirerek kendime yaklaştırdım ve dudaklarına yapıştım. Ellerimi saçlarından çekerek üzerindeki beyaz gömleğe uzandım ve uçlarından kaldırarak çıkarttım,dudaklarımız kısa bir süre ayrılmış ardından tekrar birleşmişti. Omuzlarından iterek taehyun'u yatağa devirdim bu kez üstte olan bendim. Dudaklarına küçük bir öpücük bıraktıktan sonra boynuna öpücükler kondurdum. Taehyun kollarını belime sararak ona sürtünmemi sağladı,ikimiz aynı anda inlediğimizde taehyun'un gözlerindeki kırmızılar bir renk daha koyulaştı. Taehyun ellerini pantolonuma attı ve iç çamaşırım ile beraber çıkardı.
"o kalsaydı"
"yavrum boru döşemeden su taşıyamıyolar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~TOGETHER~
Random"çiçekler kopartılırsa yaşayamaz fakat bu beş çiçek yaşamak için toprak ya da suya ihtiyaç duymuyor onların tek ihtiyacı bir olmak her biri tek başına sadece birer çiçek iken bir araya gelince bir ormana dönüşüyor onlar çeşitli güzelliklerin olduğu...