Šesnaest

810 112 15
                                    

Dok sam se tri puta oktenula oko sebe, imala sam četvoro dece. I kuću punu smeha. Dragana ima zarazan smeh, čini mi se. I sve je oko mene bilo vedro ako izuzmem oktobarske kiše. Prve dve nedelje prilagođavanja na novonastalu situaciju, da ću biti baka, što mi je bilo super, što će cure biti tetke, već su imale razrađenu strategiju čuvanja Pasuljčeta, i što imamo muško u kući, mladoženju na obuci prošle su, a nisam trepnula.
Što se njih tiče, ali ono što ne znaju ne može da boli, zar ne?

Dve nedelje sam nekako izbegavala da se sretnem s Dejanom koji je prestravio moju sekretaricu i šunjala se uz kuće i natrag u kuću kako bih se videla s Brankom. Malo sam se premorila od silnog šunjanja, ali sama čar je u izazovu!
Da ne budem uhvaćena!

Treće nedelje šizofrenije u mojoj glavi dobila sam još jedan šok. Moja mama je rešila da nas poseti, zanimalo je kako smo se smestili...

"Ne, nema šanse da spavam kod tebe!", Bane insistira da dam deci privatnost, mojoj mami mir i dođem par dana kod njega.

"Zašto?"

"Zato što se neću naspavati i onako sam mrtva. Vrlo ste aktivni gospodine, a meni je mali problem da vas pratim!", zevnula sam, iako sam imala lagan dan na poslu, još osećam premor i njegove zube na mom ramenu.

"Trudim se da mi ne isklizneš!"

"Nestani, idem da spavam! Mama mi stiže sutra ujutru!", otvorila sam vrata kuće i prvo što sam ugledala bio je kofer.
Nije li danas sreda!?
Udarila sam samoj sebi šamar, mama je dolazila danas! Danas je četvrtak!

"Mama nije u klimaksu, bako!"

"Dragana mi je rekla da su svi simptomi tu! Nervozna pa srećna, stalno se tušira jer joj je vruće, ne spava lepo i uvek je umorna preko dana. Klimaks!"

"Bako, šta Gaga zna o klimaksu! Daj, bre!", Miljana me brani, a iz jedne od maminih torbi viri časopis.

Ako sam mislila da je u pitanju nešto tipa "Draga Saveta", grdno sam se prevarila. Moja mama je imala porno časopis sa podvučenim oglasom za seksualna pomagala. Ne treba mi ta slika u glavi, ne sada! Nagurala sam natrag novinu u maminu torbu s pola mozga slušajući kako meni treba seks. Časopis je pibela, verovatno kao distrakciju svojoj ćerki od razvoda. O, kad bi ona znala da dildo mogu da kupim lično, u seks šopu ili kod Kineza, a ako hoću da me niko ne vidi sa kurcem od tri"es i kusur santimetara, pa može i on line da se poruči!
Mada, šta će mi guma kada imam pravu stvar, zadovoljavajuće dužine i obima?

"Ne verujem da je teta Bilja sama. Niti da se zavetovala na celibat!", e sad je dosta!
Zalupim vratima, malo je degutantno slušati majku i ćerku kako diskutuju imam li ili nemam seks!

"Biljana je lezbača i mi se poližemo s vremena na vreme! Kako si ti, mama?", navaljena sam na stub trpezarije, u prekrštenim rukama držim torbicu. Malu, crnu...

"Odlično sam i drago mi je što ti se smisao za humor nije izgubio", moja mama puni sedamdeset za Novu godinu, a duhom nije prešla pedeset. Ustaje sa stolice i grli me, zatim mi pokazuje na kafu, "Hoćeš da nam se pridružiš?"

"Samo ako tema nije moj seksualni život! Videla sam magazin", pokažem vazdušne navodnike na reči magazin, ali moja mama se nije ni trznula. Iako je pitoma, smernog izgleda, samo ja znam da je moja majka luda kao šišmiš!

Nisu bili strogi roditelji, nisu stogi ljudi ali mislim da sam ih ikad razočarala najveša bi mi kazna bila saznanje da su razočarani. Ovako- bili su i ostali vanseriski likovi.

"Moj seksuakni život ne želiš da slušaš, Miljanin se vidi, a Gaga se krevelji kad čuhe reč na S. Pitam se, da li se krevelji i na reč na K? Dakle, pričamo o tvom!", nalila je sebi čašicu rakije, jebati rakiju i nazdravila. Zdravom seksu, namignuvši Gagi. Priduktivnom seksu pogledavši u Miljanu i mrtvom seksu sa pogledom na meni.

"Ako te zanima, hudraulika koju koristim me dobro podmazuje!"

"Nisi bila podmazana od vremena zabavkhana sa Jovanom, a da je Dejan dobro radio svoj posao ne bi bili razvedeni!"

"Majko!"

"Kad se vaša majka, a moja ćerka vrati iz 'izlaska' sa Jovanom obično je imala raskoračni stav. Odavno ga nije imala", priča kao da me nema, ne znajući da i sada crvenim od takvih razgovora- sa njom.
Jesam imala zdrav odnos sa njima, ali nisam im sve udenula u uši. Znala sam da znaju da imam momka u smislu muškarca, ali to su bile prećutne teme.

"A onda je krenula da se zabavlja sa Dejanom. Bilo je sve kako treba, vašem deki je bilo i previše kako treba. Dao je rok četrdeset dana da se razvedu, oni opstali dvadeset godina."

"Majko, Dejan je dobar otac, a bio je zadovoljavajući muž!"

"Zadovoljavajući? Kome? Sebi možda, ali ne i tebi! Znate, deco, kad se vaša mama udala vaš deka i ja smo pronašli nove stilove. Sada mu dam po pola tabletice za hidrauliku kako vaša mama kaže i svi srećni!"

"Majko!"

"Šta misliš, da je srećan brak u skladu, ćutanju i klimanju glavom? Nije! Nežnost, pažnja i ljubav, to ti treba za srećan brak. Razumevanje za probleme ali i potrebe, dakle... Seksanje! Nije ni meni uvek do seksa, okrenem Zoranu leđa, on završi posao i oboje smo srećni!"

Trudničke jutarnje mučnine, gorušica i gađenje, sve u jednom me je spopalo na reči moje majke, ali njima je to bilo smešno. Čak i Zoki, a ona je imala petnaest godina!
U mojih petnaest sam se kikotaka s Biljom gledajući dečkiće kako šutiraju loptu misleći da su Pele, a moja ćerka sluša o seksi akrobacijama svoje babe!
Za sve su to krive seksualne slobode, za koje se moha majka borila, prava deteta i ostale demokratije. I ponovo osećam kako me čizma otvorenisti na relaciji roditelj dete šutira u dupe.

"Mislim da su mene pravili odpozadi!"

"Tebe smo napravili pijani!", ako ne možeš da pobediš, pridruži se!

Kako je odmaklo vreme ručku, moja majka je pozvala Bilju na čašu vina, ili u prevodu još malo sramoćenja mene. Njih dve su se slagale u svim aspektima, a kako u ne bi, kada smo Bilja i ja rasle zajedno. U pijanom kikotanju ih nije omeo ni Andrija koji je zblanuto slušao kako da nađe žensku G-tačku, mit ili istina o ženskim vaginalnim, klitorisnim i materičnim orgazmima.
Dobro, o nekim orgazmima je Bane mogao da održi predavanje i mene pozove za svedoka, ali mislim da Andrija to ne bi preživeo...
Šta vi bilo da imam tri sina?
Katastrofa, osećam... Ćerke su uz majke, otvorenije, pronalaze opravdanje, a sinovi... Mislim da oni ne bi nikako prihvatili ideju 'život posle braka'.

"Dušice, uši mi krvare!"

"Ćuti i plivaj, uči. Možda nešto naučiš", spasio me telefon daljeg razgovora sa jedinim muškarcem u prostoriji koji je pri tom praktikovao seks s mojim detetom. Koliko to bolesno zvuči, u stvari?
Ne, nije bolesno, ali je nesvakidašnje.

Pogledam ime pozivaoca. Nema ga. Nepoznat broj.

"Molim?"

"Vaš suprug je mrtav pijan.'

"Ja sam razvedena gospodine i ne verujem da imate pravog čoveka pred sobom."

"Dejan Janković, star četrdeset i sedam godina, sedi za šankom i traži još jedno piće."

"Odžeparili ste ga?"

"Priznajem. Dođite po njega, ili da pozovem hitnu?"

"Zovi hitnu, brate! Takvog ne poznajem!", prekinem vezu, ali mi raspoloženje padne. Sada mi više ništa nihe niti smešno niti mučno. Sada sam se nasekirala.

"Halo?", pozovem broj s kog me neko zvao.

"Kafana Atina, znate..."

"Znam! Dajte mu vodu i kažite mu doćiće mu Marija!", prekinem ponovo i pozovem Mariju.
Morala sam da upotrebim tešku artiljeriju da bih je naterala da krene sa mnom i već startujem automobil. Volela bih da slušam celu noć o traženju G-tačke sa dva i tri prsta, volela bih da slušam o pozama da ne ušinem kuk radije nego da vadim bivšeg muža iz kafane...
Volela bih da sam prihvatila Banetovu ponudu i preselila se kod njega na par dana.
U njegov krevet sa ugašenim telefonom...

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Zadrži meWhere stories live. Discover now