(T/N) -Te neved
Leizzadtan, és zihálva ültél fel az ágyban. Rémálmod volt, megint. Megtörölted a homlokod, és az órára néztél. Hosszan lehunytad a szemed, majd felálltál az ágyból. A kilincset óvatosan lenyomva kiosontál a konyhába, hogy igyál egy pohár vizet, hátha segít.
Felkapcsoltad a konyhapult feletti ledcsíkot, majd a hirtelen fény miatt hunyorogva vettél le egy poharat, amit a csap alá tartottál. A fényt leoltottad nehogy felkelts valakit, és a sötétben ácsorogtál tovább. Mikor a szemed kezdett hozzászokni, láttad, hogy nem vagy egyedül. James is ott állt a konyhába. Kócos volt a haja, és kicsit fáradtnak is tűnt. Neki is rémálma lehetett.
- A másik karodat nem is fogod használni? - lépett közelebb, és a jobb kezedet szuggerálta, ami teljes egészében fémből volt.
Te is lenéztél rá, és kicsit megmozgattad a kezedet.
- Nem szeretem - suttogtad, és elzártad a csapot, ami egy ideje feleslegesen folyatta a vizet.
A folyó víz, ami eddig az egyetlen hang forrása volt az egész helyiségben ezzel elvágtad, így síri csendben néztétek egymást.
- Ez is te vagy - mondta kis idő után Bucky, és óvatosan a pultnak dőlt.
- Nem, ez nem én vagyok - vágtad rá ingerülten, mire Bucky állkapcsa megfeszült. Élesen beszívta a levegőt, és keresztbe tette a karját. Jobb kezével idegesen kocogtatta a fém kezét, miközben továbbra is a tiedet nézte. - Egy olyan dolog helyettesíti a karomat, amit én nem akarok. Félek tőle. - bámultad tovább a fém végtagot.
Bucky egy pillanatig elgondolkodott, és még közelebb jött hozzád.
- Nem lehet, hogy attól félsz, hogy olyat teszel, amiket én?
Lehajtottad a fejed. Valójában igen, nagyon is attól féltél, hogy hozzá fognak mások hasonlítani, de ezt sose mondtad neki.
- (T/N), te nem én vagy. Te nem vagy a Tél katonája, és többé már én sem - suttogta a füledbe, a rendes kezével pedig megfogta a te fém kezedet.
- Engem nem a Tél katonája érdekel. Tony azt mondta nekem, hogy... - kezdted, de ő közbevágott.
- Tony egy seggfej - rántotta meg a vallát a férfi, majd folytatta. - És a vasember páncélja csinált belőle egy még nagyobbat.
- Nem - ráztad a fejed. - Igaza van. Soha nem fogad el a társadalom. Se téged, se engem. - motyogtad, miközben egy könnycsepp gördült végig az arcodon. Bucky felemelte a fejed, és kényszerített, hogy a szemébe nézz.
- Számít ez valamit? - kérdezte, mire te értetlenül pislogtál rá. - Mi elfogadjuk egymást, igaz?
Bólogattál, miközben igyekeztél kerülni a tekintetét, bár ez nem nagyon jött össze.
- Akkor gyere - tárta ki a kezét. Te nyújtottan kifújtad a levegőt, és megölelted.
Olyan közel voltál hozzá, hogy érezzed az izmos mellkasát, és hallottad a legzését, és a szívverését is.
- Azt hittem nem szereted az öleléseket - motyogta a nyakadba a férfi mosolyogva
- Nem is - léptél el tőle. - De ez most kellett.- De köztünk sose lehet semmi, ugye tudod? - néztél rá kis idő után.
- Miért nem?
- Csak mert - vágtad rá.
- Akkor is az enyém leszel ha nem tetszik -nevetett, neked pedig összeszűkült a gyomrod. Nem akartad ezt az egészet, de közben mégis.
Egy könnycsepp folyt végig az arcodon, és elfordítottad a fejedet.
- Most mennem kell - motyogtad halkan, és megindultál a szobád felé, de Bucky visszarántott.
Megragadta a vállaidat, és megcsókolt. Te pedig visszacsókoltál, hiszen szeretted őt, de akkor is tudtad, hogy ez nem helyes. Kirántottad a kezei közül a válladat, és a szobádba rohantál. Egyenlőre nem tudtad mit is kéne érezned iránta, de tudtad hogy ez itt még nem zárult le.
Igen, sok késéssel meghoztam ezt a részt is, köszönöm a kérést i_need_more_marvel, remélem nem haragszol nag,on, hogy ennyit késtem és őszintén nem is vagyok erre a legbüszkébb.
Valamint szeretném megköszönni az új borítót
fragmenxts
YOU ARE READING
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanfictionRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!