Féltékenység -Doctor Strange

2K 97 6
                                    

(T/N) -Te neved.

-Sthepen, siess! El fogunk késni Stark partijáról. -ordítottad, miközben idegesen kopogtál a körmöddel az asztalon, és a ruhádat igazgattad.

Az ajtó halk nyikorgással kinyílt, és végre kilépett rajta a varázsló. Sötétkék öltönyt viselt, a haja pedig most is teljesen tökéletesen be volt lőve.

-Szép vagy. -villantott rád egy sugárzó mosolyt.
-Ez a kedvenc ruhám.

-Tudom. -fordította el a fejét, majd megragadva a Tonynak szánt ajándékot megnyitott egy portált.

Kicsit idegesen léptél át rajta, és rögtön a Stark-toronyban találtad magadat. Natasah mosolyogva ölelt meg, te pedig kicsit bizonytalanul, de viszonoztad a gesztust.

-Hova tehetem? -kérdezte Strange, majd meglengette a piros-arany csomagot. A többiek az asztal felé mutattak, ami már roskadt a sok cucc alatt.

Kivetted Stephen kezéből az ajándékot, és szépen leraktad. Már indultál volna vissza, de valaki megragadta a válladat.

-Helló (T/N). -ahogy megfordultál Lokival találtad szemben megad, és ennek egyáltalán nem örültél.

Halványan mosolyogva intettél neki, és ismét megkísérelted, hogy visszamenj Stepehenhez, de az isten megszorította a karodat, és közelebb húzott.

-Loki, ne csináld. -mondtad fojtott hangon, de nem használt.

Egyre jobban nyomult, te pedig akármennyire távolodni akartál tőle, nem hagyta. A falnak nyomott, és még ki tudja mi mást csinált volna, de ekkor felbukkant a barátod, leszedte rólad, és a falnak vágta az istent, aki fájdalmasan felnyögött.

-(T/N), jól vagy? -kérdezte aggódva, miközben eléggé gyilkos tekintettel méregette Lokit.

-Én jól vagyok. De ő már kevésbé. -intettél Loki felé, és gyorsan otthagytad.

Még órákkal később is feszengve pillantgattál az isten felé, és ő minden alkalommal téged bámult.

-Iszok egy... pohár vizet. -néztél a pult felé kiszáradt torokkal, és Nat karjára tetted a kezed. -Jössz velem? -kérdezted, válaszul pedig egy határozott mosolyt kaptál.

A pulthoz odaérve ijedten tapasztaltad, hogy egyedül maradtál. Körbepillantottál, és megláttad, hogy Natasah Bannerrel beszélget. Attól függetlenül, hogy egyáltalán nem akartál egyedül maradni, inkább hagytad, hadd beszélgessenek.

-Szeretnék egy pohár vizet. -néztél a pult mögött álló emberre, aki úgy nézett rád, mintha őrült lennél.

Nem szokott ugyanis hozzá, hogy az ide jövő emberek vizet igyanak.

-(T/N) komolyan vizet iszol? -vigyorgott rád Loki elég közelről. Olyannyira közelről, hogy tisztán érezted rajta az alkohol szagát.

-Loki! -hátráltál egy lépést.

-Szeretlek (T/N).

-Nem, Loki. Te most nem tudod, mit beszélsz. Kérlek ne igyál többet. -átnéztél az isten válla fölött, és láttad, hogy Strange villámgyorsan felétek rohant, arrébb lökve mindenkit, behúzott egy portálba.

Az ágyadra zuhantál, ő pedig rád.

-Aú. -nyögted.

-Bocsi. -pördült le rólad. -Vészhelyzet volt.

-Igen. Láttam, kitört rajtad a féltékenység.

-Nem vagyok féltékeny. Csak nem akarom, hogy bárki "úgy" közeledjen feléd. -tette keresztbe a karját. -Te az enyém vagy, más pedig ne is érjen hozzád.

-Akkor nem is beszélhetek más férfiakkal, csakis veled? -mosolyodtál el.

-Csakis velem. -ismételte meg komolyan.

-Wonggal sem? -vigyorogtál.

-De. Vele igen.

-És Tonyval? -húztad tovább az agyát.

-Vele is.

Ránevettél, ő pedig sóhajtva ölelt át, egy puszit adott a szádra, majd elnyúlt az ágyon, és szinte azonnal elaludt.

- éjt, buligyilkos. -kuncogtál, és te is elaludtál.

Itt vagyok egy újabb résszel. Bár ezt senki nem kérte, azért remélem tetszett.

Marvel és Egyéb OneshotokWo Geschichten leben. Entdecke jetzt