(T/N) -Te neved
(V/N) -Vezeték nevedSzóval először is szeretném megköszönni az alap ötletet fanni_29
Már évek óta dolgozol a Shieldnél, és aránylag jól ment, egészen addig, amíg nem találkoztál Rumlowal. Már elsőre is nagyon furcsa volt benne valami, de őszintén szólva ez a valami megfogott téged.
Amerika kapitány beszállt a liftbe, és egy ideig csendben haladtunk, amikor Brock valamiért behúzott neki egyet.
-Magába meg mi ütött Rumlow? -kiáltottál rá, és hasba vágtad.
A lift kinyílt, a kapitány elrohant, te pedig futottál volna utána, de Brock a karodnál fogva visszarántott. Nyeltél egyet, és a lift gombját kezdted szuggerálni. Villámgyorsan megnyomtál egy random gombot, és kifutottál a liftből. Még utoljára fájdalmasan visszanéztél a férfira, majd elrohantál. Nem tudtál másra gondolni, minthogy az akit szerettél, elárulta a S.H.I.E.L.D összes emberét, és a Bosszúállókat.
Össze-vissza rohangáltam a bázison, Stevet keresve. Nem néztél magad elé, így egyenesen belerohantál valakibe.
-Au -nyögted, és ránéztél az emberre. Az arcod elkomorult, ahogy megláttad ki az.
-(T/N) -Brock feléd nyújtotta a kezét, de te nem fogadtad el, egyszerűen felpattantál, és leporoltad magad.
-Hagyjon, Rumlow -ő nem foglalkozott azzal, amit mondtál, csak a karodnál fogva berántott a liftbe.
-Magától lehetetlen megszabadulni, igaz Brock? -kérdezted szemforgatva.
-Akibe egyszer beleszeretünk attól, azt hiszem soha nem szabadulhatunk. -vigyorgott, és mit sem törődve a tiltakozásoddal, megcsókolt.
Ellökted magadtól, és a fejét a lift ajtajának verted. Ő fájdalmasan felnyögött, és az arcát dörzsölgetve nézett téged.
-Hülye -néztél rá szikrázó szemekkel, de ő csak vigyorgott. -Most meg mi van?
-Ismerd be, hogy sokkal jobb vagyok, mint a Kapitány -suttogott a füledbe. -Gyerünk. Csak ismerd be -végigsimított a karodon, amitől végigfutott a hátadon a hideg.
-Jólvan, beismerem -forgattad meg a szemed, de belül majd' kicsattantál az örömtől, és a pillanat hevében ezúttal te csókoltad meg őt.
A lift ajtó kinyílt, és a munkatársad nézett veled szembe. Nem szólalt meg, csak tágra nyílt szemmel bámult rátok.
-Főnök? -Rumlowra nézett, aki egyáltalán nem foglalkozott vele, csak téged nézett egyfolytába.
-Most ne zavarjon, nem látja, hogy dolgom van?
A kijelentésre elpirultál, és megölelted. Nem zavart, hogy a Kapitány ellen van. Már nem.Remélem tetszett a rész Cukokra, és nem kellett rá sokat várnod.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanficRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!