Apák amikor a lányuk randizik #3

2K 86 7
                                    

(T/N) -Te neved
(F/N) -Fiú neve akivel randizol

Strange

Nagyon összevesztél apukáddal, amiért nem engedett el egy randira. Az első randidra. Most ott ülsz a barátoddal a főtéren, egy randevúnak sem nevezhető valamin, és nem tudsz rá figyelni, mivel a szemeddel állandóan apukádat keresed.

-(T/N)? -bökött meg (F/N). -Mi a baj?
-Semmi. -felelted, miközben a távolban megláttad Stranget, ahogyan dühösen méregetett titeket. Gyorsan felálltál, és magad után rángatva a pasidat kerestél valami zsúfolt helyet, ahol Stephen nehezen lát meg.

Vagy egy órán át sétáltatok megállás nélkül, és még egy üdítőt sem vettetek, mert féltél, hogy Strange megtalál.

-(T/N). Miért sétálunk már egy órája? -piszkálta a pulóvered ujját (F/N)
-Mert. -fordultal felé, és lejjebb vetted a hangerődet. -Nem akarom, hogy apa
meglásson.

Ebben a pillanatban egy narancssárga kör jelent meg a fiú alatt, aki ijedten nézett először a jelenségre, majd rád, aztán hirtelen átzuhant a földön.

-Apa. -fújtattál. -Hova küldted? -kérdezted miközben hátrafordultál, és ahogy sejtetted, ott állt mögötted apukád.
-Nyugi. Jó helyen van. -vigyorgott.
-Hozd vissza. -néztél rá kétségbeesetten.

Ahogyan (F/N) visszatért közétek nagyon ijedten nézett rátok.
-Bocsi. -néztél rá, mert azt hitted rögtön el fog szaladni, de nem így történt, csak egyszerűen megcsókolt.

-Én is itt vagyok, de csak szóljatok, ha zavarok. -simogatta meg a szakállát Strange. -(T/N), arról hogy elszöktél, arról még beszélünk. -rakta a válladra a kezét, aztán egyszerűen elsétált.

Sam

Nos, ha Samnél valamit el akarsz érni, akkor annak a legjobb módja, ha kaját csinálsz neki. Ezt már annyiszor eljátszottad nála, hogy amikor kajával közelítesz felé, akkor már tudja, hogy kérni szeretnél tőle valamit.

-Szia apa. -huppantál le mellé a kanapéra, miközben a kezedben egy tálcát szorongattál, ami tele volt ennivalóval.
-Mit szeretnél (T/N)? -nézett rád.

-Honnan tudod, hogy akarok valamit? -vigyorogtál rá.
-Kaja van nálad. -maga elé húzta a tálcát, és tömni kezdte a fejét. -Na, mit szeretnél? A Sólyom ruhámat nem kapod kölcsön. -szögezte le.

-Szeretnék elmenni egy... randira. -mosolyogtál félénken.
Sam szájában megállt a falat, és köhögni kezdett.
-Hogy mit szeretnél? -pulóvere ujjával megtörölte a száját.

-Hát... (F/N) elhízott randizni. És arra gondoltam, hogy talán...
-Itthonmaradsz. -vágott bele a szavadba.
-De...Miért?
-Azért, mert nem szeretném, ha valaki összetörné a szívedet. -megsimította az arcodat, majd a tálcát az öledbe rakta. -Ez az, amitől nem tudlak megvédeni.
-Én már tudok vigyázni magamra. És (F/N) soha nem törné össze a szívemet. Légyszi, apu.

-Ha így gondolod,  akkor én most elmegyek, és véletlenül sem veszem észre, ha elmész a randira. -vigyorgott apukád, majd elsétált.

Itt van ennek a kis valaminek a következő és (egyenlőre) utolsó része is. Remélem jó lett Anka3_3.

Marvel és Egyéb OneshotokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora