Kérdés -Vízió

1.3K 60 3
                                    

(T/N) -Te neved

Az utóbbi időben sokat voltál Vízióval. Te tanítgattad, és válaszoltál a kérdéseire. Mindent megtettél, hogy még emberibbnek érezze magát.

Éppen a kanapén ülve bámultál a semmibe, amikor ő belebegett a szobába. Hirtelen kaptad rá a tekinteted, ahogyan megjelent előtted.

-Sajnálom, hogy megijesztettelek. -nézett rád, majd leült melléd. -Kérdezhetek valamit?
Bólintottál.

-Mi az a szerelem? -tette fel a kérdést, miközben mélyen nézett a szemedbe.

Lefagytál, mert nem tudtál válaszolni egy ilyen sokoldalú kérdésre.

-Ez foglalkoztat Vízió? -vakartad meg az álladat.

-Igen. Ez az, ami egy ideje már nagyon foglalkoztat. -felelte határozott fejrázás kíséretében. -Meg tudnád magyarázni ezt?

Néhány másodpercnyi hezitálás után zavartan kezdted magyarázni:

-Hát igazából a szerelem olyan fogalom, ami mindenkinél teljesen mást jelent... -gondolkoztál el.

-Nálad mit jelent?

-Hát ömm...Amikor az illető nagyon, nagyon fontos neked, és ha nincs veled, akkor hiányolod. Szinte hibátlannak látod, és... -a hangod teljesen elcsuklott. Rájöttél, hogy amit eddig mondtál, az teljesen igaz arra, amit Vízió iránt érzel.

-Kérlek folytasd, (T/N) -szólt hirtelen ezzel teljesen kirángatva téged a gondolatmenetedből.

-Csak ennyi. -válaszoltad, majd elfordultál, hogy ne vegye észre, hogy elpirultál.

-Értem. Te szeretsz most valakit? -fordította a fejedet maga felé.

-Igen. -vágtad rá, amitől ő egy pillanatra lemerevedett, kezét az ölébe helyezte, és egy kicsit furcsa mosollyal az arcán válaszolt:

-Örülök neki. Szóval kapcsolatban vagy. -vonta le az egyértelműnek tűnő következtetés,de helytelen volt a tipp.

-Nem. Nem vagyok kapcsolatban. -javítottad ki.

-És te? Te szeretsz most valakit? -fontad össze a két karodat.

-Igen. -felelte, és kicsit zavartan átnézett a vállad fölött.

-Megtudhatom, hogy ki az? -kaptad fel a fejed, mert nem gondoltad, hogy lesz valaki, aki iránt érdeklődik.

-Nem. -felelte, és kiment.

Értetlenül, és szomorúan néztél utána, majd felpattantál, és te is ki akartál menni, de beleütköztél Starkba.

-Au. -dörzsölted meg a fájó karod.

-Bocsi, (T/N). -szabadkozott

-Semmi baj, Tony. -rántottad meg a válladat.

-Nem tudod, hogy hol van Vízió? Elment, amikor kérdeztem tőle valamit.

-Mit kérdeztél tőle? -simogatta meg a férfi a szakállát.

-Hogy ki az, akit bír, de azt mondta nem mondja meg, és elviharzott. -hadartad el, és zavartan megvakartad a tarkódat.

-Ennyire nem világos? -csapott a homlokára Stark.

-És még most sem az. -bámultál rá értetlenül.

-Téged szeret. -sóhajtott, és nemes egyszerűséggel elsétált melletted, te pedig csak fogtad a fejedet, hogy milyen hülye, és vak voltál.

Gyomorgörccsel kopogtál be Vízió szobájába, ő pedig szinte rögtön ajtót nyitott. Nem szóltál hozzá, és ő sem hozzád, csak lassan közeledtek egymás felé. Aztán hirtelen mindketten megálltatok, és ismét csak néztétek egymást.

-Az ég szerelmére. Csókoljátok már meg egymást. -sóhajtott Tony mögüled.

Mérgesen néztél rá, aztán pedig Vízióra. Ő a derekadra rakta a kezét, közelebb húzott, és megcsókolt.

-Imádlak. -mormogtál bele a csókba.

-Én is, szerelmem. -ölelt meg még szorosabban, magában pedig örült, hogy már tudja a szó igazi jelentését.

Most már meg sem merem kérdezni hogy tetszett-e Anka3_3. Habár épp most tettem meg.

Marvel és Egyéb OneshotokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora