(T/N) -Te neved
Érezted, ahogyan a hűvös szél végigfut a karodon. Lassan, és nyújtottan fújtad ki a tüdődből a levegőt, és az ég alját kezdted kémlelni, amit lemenő nap először vérvörösre festett, majd ahogy teltek a percek, úgy egyre több helyen jelent meg benne a narancssárga, és sárga. A föld peremén még egy kis lila is látható volt, amitől rögtön nehéz lett a szíved.
Egy meleg kezet éreztél a válladon, aztán melléd lépett T'Challa.
-Gyönyörű a naplemente. -suttogtad.
-Igen. Gyönyörű. -bólintott, miközben folyamatosan téged nézett. -És a naplemente sem csúnya. -mosolyodott el egy rövid pillanatra, de aztán már ismét csak a komoly arcát lathattad. -Mi bánt (T/N)?
-Emlékszel, amikor idehoztál? Wakandába?
-Egy éve volt, amikor először találkoztunk. Elütöttelek a motorommal. -emelte az égre a tekintetét. -Hazavittelek, hogy meggyógyítsalak.
-Ez idő alatt, pedig nagyon megkedveltelek. Nagyon. -néztél az arcára, és a mosolygástól kissé megfinomodott vonásait tanulmányoztad. -De én nem tartozom ide.
-Oda tartozol igazán, ahová akarsz tartozni. Ha úgy érzed nem tartozol Wakandába, az azt jelenti hogy nem akarsz ide tartozni.
-Nem erről van szó. Csak én sose leszek olyan okos, mint Shuri, vagy olyan jó harcos mint te. -húztad el a szádat.
A levegő egyre hidegebb lett, így megfordultál, és vissza akartál menni a palotába. A férfi előresietett, és kinyitotta előtted az ajtót.
A szobádban leültél az ágy szélére majd teljesen elnyúltál a puha paplanon. A plafont bámulva végiggondoltad azt a napot, amikor itt ébredtél, és egyáltalán nem értetted mit is keresel itt. Aztán megjelent T'Challa te meg lefagytál. Már akkor tudtad, ő az igazi. Utána Shurit is megismerted, akit nagyon csodáltál az esze miatt. A lány már először is szimpinek tűnt, és a későbbiekben még jobban megszeretted, ahogyan a királyt is.
Mosolyogva nézted tovább a plafont, ahogyan az emlékek egyre csak pörögtek az agyadban. Lehunytad a szemedet, és eleresztettél egy könnycseppet.
Valaki kopogott, majd a választ meg sem várva berontott az ajtón.-(T/N), a bosszantó bátyám hívat téged. A szobájában van. -forgatta a szemét Shuri, majd a kezében lévő géppel kezdett babrálni.
-Királyom. -vetettél egy halvány mosolyt T'Challára.
-Tudod, már amikor idehoztalak is nagyon kedveltelek, és nem sokkal azután összejöttünk. -te az ágya szélére ültél, ő meg melléd. -Szóval már tíz hónapja járunk, és én arra gondoltam, hogy esetleg... -mielőtt befejezte volna a mondatot, letérdelt eléd. -Hogy hozzám jönnél -e. -először fel sem fogtad mi történik, de miután sikerült lekövetned az eseményeket, nem is tudtad, hogy mit mondj.
-Hű.... Egy király térdel előttem. -csak ennyi volt, amit elsőként nagy nehezen ki tudtál nyögni. -És igen. Igen, hozzád megyek.
T'Challa felhúzta a gyűrűt az ujjára, majd felállt, és megcsókolt.
-Jól döntöttél, (T/N). Te jó ember vagy, és ezúttal remek királynő is leszel. -megcsókolta a kezedet, és átölelt.
Az álladat a karján pihentetted, és az ablakon át még láttad, ahogyan a nap utolsó sugarai is lemennek. Már csak a lila és a fekete árnyalatai látszottak. Wakanda színei.
Ezt csak úgy itthagyom nektek, mert megszállt az ihlet. 🖤🐱
YOU ARE READING
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanfictionRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!