(T/N) -Te neved.
(F/N) -Fiú akivel randizol.Tony
Tony egyszerre rábólintott, amikor megkérdezted, hogy elhívhatod -e a pasidat a toronyba. Neked ez elég gyanús volt, de annyira örültél a hírnek, hogy egyáltalán nem érdekelt. A kedvenc ruhádba bújtál, majd lefutottál a Stark-torony elé. A fiú már az ajtó előtt várt.
-(F/N)! Gyere. -fogtad meg a kezét, és elkezdted befelé rángatni.-Szép házatok van. -mosolygott. És te mennyire imádtad azt a mosolyt. A liftben egész végig egymást néztétek, és vigyorogtatok. Amikor az ajtó kinyílt, egymás kezét fogva léptették ki rajta.
-És itt van a lányom, és a fiúja. -szólt bele Tony a mikrofonba. -(F/N) fáradj kérlek ide.
-Apa, ne. -nyögted. -Miért égetsz le?
A fiú Stark mellé állt, aki rögtön nekikezdett a leégetésednek.
-Szóval, mielőtt megbizonyosodnál arról, hogy (T/N) -nel akarod leélni az életedet, tudnod kell,hogy ő még mindig az én kicsi lányom. -karolta át barátian a fiúdat.-Ne égess apu. -fújtattál.
-Szerintem ez aranyos. -nevetett (F/N).
Tony vállába veregette a fiút, majd a konyhából előhozott egy üveg alkoholt.
-Kértek? -nyújtotta felétek. Mindketten a fejeteket ráztatok, apukád pedig úgy nézett rátok, mintha őrültek lennétek.
-Tényleg nem? A lanyomtól már megszoktam, hogy nem iszik. -nézett rád egy apró mosoly kíséretében -De te sem? Még egy egészen picit sem? -lengette meg az üveget.
-Apa. -köszörülted meg a torkod. -Nincs máshol dolgod?
-Áh, értem már. -kacsintott rátok. -De rosszat ne halljak rólatok. -emelte fel mutatóujját. -Jarvis figyel. -nézett még hátra a válla fölött, majd kiment a szobából.Miután elment a kezedbe temetted az arcodat, és hatalmasat sóhajtottál.
-Végre elment.Thor
A barátoddal ültetek a kanapén, és popcornt ettetek, miközben a szemeteket le sem tudtátok venni a Tv-ben lejátszódó filmről. Apukád éppen akkor ért haza.
-(T/N) megjöttem. -kiabált át az egész házon, és betrappolt a nappaliba. -Ja bocsi, nem tudtam hogy itt van a... -mikor meglátta a pasidat elnémult. -a fiúd? -nézte egyszer őt, egyszer téged.-Igen. (F/N), ő az apám. -sóhajtottál, és a homlokodra helyezted a kezedet, mivel tudtad, mi következik
-Thor vagyok. Odin fia. -nyújtotta a kezét a megilletődött fiúnak, aki meglepődésében a száját is nyitva hagyta.
-(T/N) beszélhetnék veled a konyhában négyszemközt? -nézett rád apukád egy műmosollyal.
-Most itt van (F/N). -megpróbáltad kivédeni, hogy beszélned kelljen vele, persze sikertelenül.
-(T/N). Konyha. Most. -mutatott a helyiség irányába, te pedig fájdalmas pillanatással néztél rá.A konyhába beérve Thor rögtön letámadott.
-Hogy gondoltad, hogy idehozol egy fiút?Idegesen pultra csapott, te pedig védekezően megad elé tartottál egy kanalat.
-Tegnap azt mondtad, hogy jöhet. -a kezedben lévő kanállal mellkason bökted, és az evőeszközt a pultra tetted. -Ha most megbocsájtasz, nézzük tovább a filmet. Ketten. -azzal otthagytad apukádat, és visszamentél filmet nézni.Loki
-Szia apa. -nyomtál egy puszit az arcára, amint beléptél az ajtón. -Ahogy megígértem itt van (F/N).
A fiú besétált, Loki pedig rákapta a tekintetét.
-Állj meg ott, halandó. -mondta halkan, és a fiú elé lépett. Lassan végigmérte őt. Az arca minden vonását, a szeme színét, a karjait, egyszóval mindenét.-Hogy akarod megvédeni (T/N)-t, mikor mégcsak fegyver sincs nálad? Ha megtámad valaki az utcán, mit csinálsz?
-Apa. -húztad el a fiút Loki elől. -Senki nem fog megtámadni.
-Én most... Nekem mennem kell. -nyögte (F/N) -Azzal kiment az ajtón. Az ablakból még lattad, ahogyan nekiállt rohanni, belőled pedig kitörtek a könnyek.
-Mi a baj, (T/N)? Valami rosszat mondtam? -simította meg a hátadat, mire te a kezei közé rogytál.
-Nehem... The.. Semmit nem tettél. -szipogtál.
-A srác tett valamit? -te csak bólintottál, aztán átölelted a nyakát.
-Megbosszuljuk? -nézett rád.Te könnyes szemmel elmosolyodtál, majd a csínytevés istenével együtt elnevettétek magatokat.
Itt van a második része ennek a kis valaminek. Igen, kicsit összecsapott lett, tudom, de remélem azért még tetszik Anka3_3.
YOU ARE READING
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanfictionRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!