(T/N) -Te neved.
A mai nap nagyon furcsa volt számodra. Még soha nem vettél részt az űrutazásban, és egy kicsit aggasztott is ez az egész. Először találkozol a barátod barátaival.
Ahogy megláttad a hatalmas hajót, leesett az állad. Peter halkan nevetett, majd felsegített a járműre.
Ámulva néztél végig a színes társaságon, akiket Peter a barátainak nevezett.
-Ő Gamora. -mutatott rá a barátod egy lányra, aki csak keresztbe tett karral méregetett.
-Gamora egy lány. -felelted kicsit sértődötten. -Akivel együtt vagytok egész nap. Egy űrhajón. -a szád szélét ragcsálva sértődötten kicsit távolabb húzódtál a férfitől.
-Féltékeny vagy. -vigyorgott rád Peter, majd a derekadnál fogva visszahúzott maga mellé. -Na gyere.
Megforgattad a szemed, és mivel egyebet nem igazán tudtál tenni, követted őt
-Ő itt Mordály, ő meg Groot. -vezetett be egy másik szobába.
-Mit akarsz, Quill? -vicsorgott a mosómedve Peterre. A férfi morogva arrébb rúgta Mordályt.
-Ő itt (T/N). -kezdte Peter.
-És kit érdekel. -vicsorgott tovább Mordály.
-Én vagyok Groot. -integetett egy kis növény a mosómedve kezében, te pedig csak zavartan visszaintegettél.
-Én...én meg (T/N).
Mordály morgott valamit, majd otthagyott titeket kettesben. A barátodra mosolyogtál, aki a karodnál fogva berángatott a szobájába.
-Ezt akartam neked megmutatni. -nyomott a kezedbe egy zenelejátszót. -A kedvenc zenéim. -mosolyodott el, és bekapcsolta.
Kellemes zenék voltak rajta, és annyira megnyugodtál, hogy eszedbe sem jutott, mennyire aggódtál az utazás találkozás miatt.
Közelebb húzódtál Peterhez, és érezted, hogy a bőre tűzforró. Fejedet a vállára hajtottad, és elmerültél a zenében. A szemeid lassan csúkódtak egyre lejjebb, és az utolsó emléked az volt, hogy Quill beszél hozzád. Már nem hallottad hogy mit, csak azt láttad, hogy mozog a szája, elteszi a lejátszót, és kisétál a szobából.
Mikor felébredtél, senki nem volt melletted. Kikászálódtál az ágyból és elkezdted keresni Petert.
-Peter?
Senki nem felelt. Valahonnan halk motoszkálást hallottál, és eléggé megijedtél. Azt hitted egyedül vagy, de nem így volt.
-Én vagyok Groot. -lenéztél a földre, a szemed pedig felcsillant.
-Groot. -a kezedbe vetted a kis fát, aki rád mosolygott. -Hol van Peter.
-Én vagyok Groot.
-Igen, ezt tudom. De koncetrálj a kérdésre: Nem tudod, hol van Péter? Tudod, Űrlord.
-Én vagyok Groot.
Mélység sóhajtottál, és a fejedet megtámasztottad a kezeddel.
A kis fa leugrott a kezedből, és a nadrágod szárát kezdte ráncigálni. Bizonytalanul követni kezdted, ő pedig egyenesen a vezetőfülkéig kísért.
Halkan benyitottál, de ahhoz nem voltál elég csendes, hogy Peter ne hallja meg.-(T/N), látom felébredtél.
-Igen. És tudod ki volt mellettem, amikor felébredtem? -tetted keresztbe a kezed.
-Ki. -húzta össze a szemét.
-Hát senki. -vágtad rá, és mellkason bökted.
Elkapta a karod, és magához húzott. Egymás szemébe néztetek, és minden lelassult körülöttetek.
-Nevetségesek vagytok.
Megpördültél a tengelyed körül, és megláttad Gamorát, ahogy dühösen nézett titeket. Megforgatta a szemét, és egy fintorral az arcán elhagyta a fülkét.
-Gamora utál engem. -néztél a férfire jelentőségteljesen.
-Nem baj. -a szája sarkában egy kis mosoly bujkált. -Azt akarom, hogy mi legyünk az a piszkosul boldog pár, akit mindenki utál.
Lassan közeledtetek egymás felé, és már szinte összeért a Szátok, amikor Groot közbeszólt.
-Én vagyok Groot!
Itt vagyok egy újabb résszel. Remélem tetszett jagomindennapjai (és persze többiek).
VOCÊ ESTÁ LENDO
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanficRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!