(T/N) -Te neved
A szél kegyetlenül süvített odakint, megtépázva ezzel a kis faház körül büszkén magasodó fenyőfákat, az előző este lehullott havat pedig össze-vissza hordta. Az állatok -ha még eddig nem tették meg- mostmár bizonyosan elbújtak. A kis rágcsálók nem motoszkáltak az ablak alatt, és a varjak sem kátogtak már arra várva hogy lecsapjanak rájuk.
Persze mindezt csak feltételezted, ugyanis te a kis faházba kuporogtál a kandalló előtt és csak néha néztél ki a sötétbe.
Miközben kitartóan a barátságosan ropogó tűzbe bámultál elgondolkoztál azon, hogy Rumlow egy ideje kiment, és talán utána kellene menned hogy megnézd nem történt -e vele valami baj. Egy halk sóhaj kíséretében lerúgtad magadról a karácsonyi mintával ellátott takarót, és a félhomályban tapogatózva elindultál az ajtó felé. Néhány bizonytalan lépés megtétele után érezted ahogyan a sípcsontod egyenesen nekiütközik a tömör fenyőfából készült dohányzóasztalnak, te pedig ezzel egyidejűleg fájdalmasan felszisszentél, azután pedig még egy cifra káromkodás is elhagyta a szádat.
Ebben a pillanatban az ajtó kivagódott, a villany pedig felkapcsolt. A hirtelen fény miatt te villámgyorsan lehunytad a szemed, és csak hosszú másodpercek múlva nyitottad ki óvatosan. Az ajtóban Brock ácsorgott. A sötét hajában szinte világítottak a ráesett hópihék és a kabátját is teljesen belepték a fehér pelyhek. A férfi megrázta magát, majd belépett a küszöbről és becsapta maga mögött az ajtót.- Kész. Végre van áram - motyogta neked, majd kikerülve téged a kanapéhoz sétált és nemes egyszerűséggel eltulajdonította a takaródat.
Meglepetten felvontad a szemöldököd, de nem feleltél, csak némán mellé ültél, azután pedig ismét a tűzbe kezdtél bámulni.
- Haragszol még, igaz? - fordult feléd hirtelen Brock, de válaszul csak egy fejrázást kapott, mire elhúzta a száját - Persze, gondoltam - motyogta szarkasztikusan forgatva a szemét, majd a pokrócot átdobta a vállad felett és takaróstul közelebb húzott magához.
Kicsit ingerülten csettintettél a nyelveddel, és megpróbáltál távolabb húzódni tőle, de ő erősen tartott téged, és nem hagyta hogy elmenj.
Összeszorítottad a fogaidat, hogy ne kezdj el mosolyogni rajta, mivel amikor ilyesmiket csinált nagyon vonzzónak találtad. Ó igen amikor ilyen volt egyszerűen elvesztetted a fejedet, de most valamiért ez a hatás elmaradt.Brock hirtelen felállt, és elsétált. Először azt hitted, hogy már nem is érdekli az egész, de kis idő múlva vissza is tért egy piros és egy fehér bögrével a kezében.
- Csináltam teát - mosolygott rád szelíden, és a piros bögrét a kezedbe nyomta - Plusz arra gondoltam hogy nézhetnénk valami filmet - a válaszodat meg sem várva kapcsolta be a kandalló feletti tévét, és keresgélni kezdett.
Végül megunta ezt a tevékenységet, és valami random csatornán hagyva az egészet feléd fordult. Te próbáltál minél jobban a tévére bámulni, hogy ne kelljen vele beszélgetned, de pechedre amint erre rájött kikapcsolta azt, a távirányítót pedig kíméletlenül a dohányzóasztalra ejtette.
- Tudom hogy dühös vagy amiért elrángattalak ide. De úgy gondoltam tetszene, hiszen elég hangulatos kis hely.
Lassan felé fordítottad a fejed és hitetlenkedve megemelted a szemöldököd.
- Te azt hiszed azért vagyok mérges, amiért ide hoztál? Nem lehet, hogy esetleg azért vagyok mérgess, mert mással láttalak? - egy hirtelen mozdulattal kiugrottál a takaró alól, és egészen a szobátokig trappoltál, ahol becsaptad magad mögött az ajtót.
Elfordítottad a kulcsot a zárban, és az ágyra vetetted magad. Nem sokkal később halk kopogást hallottál, de inkább nem vetted figyelembe.
- Kicsim, nemár. Ezt már megbeszéltük, csak félreértés volt, semmi több. - hallottad az ajtó mögül a meglepően lágy hangját, de miután erre se voltál hajlandó reagálni folytatta: - (T/N), légyszíves engedj be. Hosszú volt a nap, le szeretnék feküdni.
- Aludj a kanapén, vagy bánom is én. Hátha találsz ott valakit akivel csókolózhatsz - kiabáltál ki szarkasztikus hangnemben, majd mit sem törődve a további próbálkozásaival oldalra fordultál és próbáltál elaludni.
A kopogások és kérlelések eredménytelen sorozata egy idő után megszűnt, és Rumlow tanácstalanul fetrengett a kanapén egyetlen szem takaró társaságában.
A lustán ropogó tűzbe bámult, miközben a fejében végigpörögtek annak a délutánnak az eseményei. Bántotta a tény, hogy nem bocsájtasz meg neki, pedig ő tényleg nem tett semmit. A munkatársa megcsókolta, te pedig pont akkor és pont ott voltál, és nyilvánvalóan máshogy jött le neked ez az egész, amiért persze nem hibáztatott.Eközben te is összevissza forogtál a franciaágyban, de sehogy se jött álom a szemedre. Odakint már a szél is elhalkult, így még a csukott ajtón keresztül is hallottad ahogy a tűz olykor-olykor hangosabban pattog. Ez a csend, és a harsogó gondolatok a fejedben megőrjítettek, így végül már csak azt vetted észre, hogy szinte öntudatlanul sétálsz az ajtó felé.
Halkan elfordítottad benne a kulcsot, majd kilopóztál a nappaliba.- Brock - suttogtad halkan, majd a fejeddel a szoba felé intettél, jelezve hogy jöjjön.
A férfi ajkain egy fülig érő vigyor terült el. Tudta hogy ő nyert, és megbocsájtottál neki.
Olyan lendülettel húzott le magával az ágyra, hogy csak úgy nyekkentél, majd szorosan az ölelésébe vont.
- Annyira hálás vagyok neked, hogy megbocsájtottál - morogta a nyakadba, mire te csak megvontad a válladat.
- Ha azt mondod nem tettél semmit, rendben van, én elhiszem - tártad szét a karod, majd oldalra fordulva lehunytad a szemed hogy végre aludhass.
Brock mögéd mászott, és a kezeit a hasadnál összekulcsolva olyan közel húzott a mellkasához amennyire csak tudott. Minden lélegzetvételét érezted a nyakadon, ezek pedig egy idő után kezdtek egyre egyenletesebbé válni, szóval egészen biztos voltál benne hogy a férfi elaludt. Te még néhány percig üres fejjel feküdtél a karjai között, de aztán téged is magával ragadott az álmok birodalma.
Ez a rész nightwish_fanforever kérésére készült, remélem attól függetlenül hogy ennyit késett még azért tetszik. A címválasztás pedig kérlek nézzétek el, mert nem a legjobb.
YOU ARE READING
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanfictionRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!