(T/N) -Te neved
A korcsolyázás óriási hagyomány volt, amikor Steve még gyerek volt, és szerette volna, ha te is élvezed ezt a programot. Ráadásul szerinte ez egy romantikus dolog, így megígérte, hogy karácsonykor elvisz.
-Steve, nem tudom, hogyan kell korcsolyázni -felelted félénken, mire Steve egy pillanatra meglepődött de aztán halkan kuncogni kezdett.
-Ezen teljesen felesleges aggódnod, baba. Megtanítalak rá -a kezével az arcodat simogatta, miközben próbált megnyugtatni.
-De mi van, ha elesem?
-Akkor ott leszek, hogy elkapjalak -felelte a férfi egyszerűen, és közelebb csúszott hozzád a kanapén, majd egy puszit nyomott az arcodra.
-Nos, rendben, elmegyek. De csak ha végig fogod a kezem.
-Rendben -Steve halványan elmosolyodott, látszólag valamit tervezett, de nem tulajdonítottál neki túl nagy jelentőséget.
Mindketten a kandallóban ropogó tűzre meredtetek, aztán szép lassan elaludtatokMásnap délután ott ültél a padon, és nézted, ahogyan a férfi a lábadra erősíti a korcsolyát. A szíved hevesen dobogott, nagyon féltél a dologtól.
-Készen állsz? -hallottad a kapitány hangját, és láttad, ahogy feléd nyújtja a kezét.
Remegő tagokkal a kezébe raktad a kezed, és elindultatok a jég fele.
Először nagyon erősen kapaszkodtál Stevebe, de ahogy egyre több időt töltöttetek a jégen, úgy egyre lazult a szorításod, és egyszer csak azt vetted észre, hogy a kapitány már nem fogja a kezed. Hirtelen fékeztél a korcsolyával, és remegve álltál egyhelyben, arra várva, hogy Amerika kapitány odaérjen hozzád.
-Azt mondtad, hogy végig fogod majd a kezem -nyögted halálra rémülten.
-Sajnálom, de most el kellett engednem a kezedet, mert egy nagyon fontos dologra készülök -mély levegőt vett, majd ott, a pálya közepén eléd térdelt, és egy kis dobozkát vett elő. -(T/N), hozzám jössz feleségül?
A nap már lemenőben volt, és szép vörösre festette az ég alját, a jégpályán pedig csak ketten voltatok, amitől a pillanat csak még gyönyörűbb lett. A látásod elhomályoult a könnyektől, a szád elé kaptad a kezed, és bólogatni kezdtél.
-Igen Steve, hozzád megyek.
Ahogy felállt, a nyakába ugrottál, egy pillanatra megfeledkezve arról, hogy egy jégpálya kellős közepén vagytok. A lendület következtében mindketten elestetek.
Végre ismét otthon voltál, a ropogó tűz, egy bögre forró tea, és persze a vőlegényed társaságában. A kapitány kivette a kezedből az italt, és az asztalra tette. Lassan megcsókolt, közben pedig a hátadat simogatta.
Ásítva összekulcsolta a kezeteket, és a válladra hajtotta a fejét. Te a szőke tincseibe túrtál, mire Steve száját egy jóleső morgás hagyta el.-Többet nem engedem el a kezed. -suttogta, majd szép lassan ismét elaludtatok.
Ezzel a kia rövid résszel szeretnék boldog karácsonyt kívánni mindenkinek.
YOU ARE READING
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanfictionRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!