Igen most ezt csak így összedobtam, miközben elképzeltem, hogy milyenek lennének a karakterek egy kisgyerekkel az oldalukon.
Tony:
- Eléggé elkényeztet, ugyanis akármi megtetszik neked, biztosra veheted hogy azt megkapod, mégpedig azonnal.
- A páncélja számodra abszolút tabu, legalábbis az elején így volt, de hát nem tud neked nemet mondani.
- Peter lényegében olyan neked mint a bátyád és rengeteget lógtok együtt, néha pedig még ugrálni is elvisz téged a pókember jelmezben.
Loki:
- Egész nap Asgardról hallgatod a szebbnél szebb történeteket és eldöntötted,hogy egy nap elmész majd oda.
- Sokszor akadnak kisebb nehézségek, mert ő nem ért a földi dolgokhoz, te pedig még csak kisgyerek vagy, aki mit sem tud a vilagról.
- Mások előtt gyakran úgy tesz, mintha nem törődne veled, de valójában senkit se szeret nálad jobban, és rengeteget dolgozik azon, hogy jó életed legyen.
Zemo:
- Néha cukorkát ad neked, hogy ne kérdezgess értelmetlen dolgokat.
- Renegeteget mesél a felmenőiről, de persze leegyszerűsítve, a durva részeket pedig kihagyva, hogy kisgyerek szemmel is érdekes legyen.
- Sokszor isztok együtt képzeletbeli teát. Persze amíg nem figyelsz ő átvált képzeletbeli Whiskeyre. Ami nem képzeletbeli.
Shang -Chi:
- Minden este nyaggatod, hogy mondja el a tíz gyűrű történetét, ő pedig minden este elmondja neked.
- Katy sokszor vigyáz rád, és ilyenkor karaokeztok. Persze időben ágyba rak, nehogy aztán baj legyen belőle hogy későig fentmaradtál.
- Rengeteget aggódik azon, hogy valóban jó apa-e, mivel nem akar olyan hibába esni, mint az ő apja annak idején.
Strange:
- Mindenhova magával visz, nehogy bajod eshessen.
- Varázslatokat mutat, csak hogy szórakoztasson, mivel imádja ahogyan csillogó szemekkel nézed, amit csinál.
- Próbál megtanítani neked néhány varázsigét, de még túl kicsi vagy, és nem tudsz figyelni.
Bruce:
- Színes vízzel töltött kémcsöveket ad, hogy azzal játssz, amíg ő dolgozik.
- Kisgyerekhez képest rengeteg eszed van, ami neki is feltűnt, így hagyja, hogy egyszerűbb dolgokban segíts neki.
- Nem félsz tőle, mikor Hulkká változik, ő pedig ahogy meglát téged ahogyan érdeklődve figyeled, egyből megnyugszik és visszaváltozik.
KAMU SEDANG MEMBACA
Marvel és Egyéb Oneshotok
Fiksi PenggemarRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!