Hideg -Clint

1.5K 80 32
                                    

(T/N) -Te neved.

Egyedül ücsörögtél a padon, és nézed a lemenő napot. A könnyeid patakokban folytak le az arcodon, a gyomrod pedig nagyon görcsölt. Az egyik lábamat felhúztad a padra, és a fejedet ráhajtva sírtál tovább.
Amikor felnéztél már a nap sem sütött. Félhomályban ültél éppen ugyanott, ahol órákkal ezelőtt. Egyre jobban fázni kezdtél, eddig észre sem vetted, hogy milyen hideg van.

-(T/N) -fogta meg hirtelen a válladat Clint.

-Egyedül akarok lenni -felelted szipogva, és lelökded a kezét magadról.

-Én is -bólintott. -Akkor legyünk ketten egyedül.

Csendben leült a padra, és nem szólt, csak csendben ült.
Könnyes szemmel felnéztél a csillagokra, azok pedig teljesen magukkal ragadtak. Csak arra eszméltél fel, hogy Clint a vállára terítí a fekete kabátját.

-Nehogy megfázz -mosolygott, mire te zavartan lehajtottad a fejed.

-Minden rendben van? -az állad alá nyúlt, és kényszerített, hogy a szemébe nézz.

-Persze -erőltettél egy mosolyt az arcodra, de nem volt túl meggyőző. Összébb húztad magadon a felsőjét, és eszedbe jutott, amit Tony mondott délelőtt egy csata közben. -Nem. Semmi sincs rendben! -a könnyeid  ismét utat törtek maguknak. Clint mellkasához szorítottad a fejed, és úgy sírtál tovább.

Óvatosan közelebb húzott magához, a forró bőre szinte égette a te jéghideg bőrödet.

-Ne aggódj. Nekem mindent elmondhatsz. Vagy semmit, ha nincs hozzá kedved. -a hangja megnyugtató volt.

Az egész tested remegett a sírástól, és a hidegtől, még annak ellenére is, hogy Clint kabátját viselted.

-Én nem is tartozom ide -motyogtad a vállába.

-De idetartozol (T/N). Nat nem véletlenül hozott ide -a hátadat kezdte simogatni, majd nevetve hozzátette:

-Tonynak néha elborul az agya, és nem is tudja mit mond. De ne aggódj, a kapitánytól már kapott egy alapos fejmosást.

Halkan elnevetted magad, mire ő is kuncogni kezdett.

-Imádom, amikor ilyen vagy -elfelejtve az egészet nevetve átkaroltad a nyakát.

Clint eltolt magától, és az arcodat kezdte simogatni. Zavartan lesütötted a szemedet, és próbáltad elkerülni a tekintetét.
A férfi felemelte a fejed, és lassan közeledett feléd. Óvatosan a szádra tapasztotta az ajkát, és közelebb húzott magához.

-Ideje bemennünk. Kezd hideg lenni -suttogta a füledbe. Te meg sem tudtál szólalni, csak bután bámultál rá, mert még mindig sokkban voltál.

-(T/N)? Baj van? -az íjász meglengette a kezét a szemed előtt.

Vörös arccal pillantottál rá, ő pedig halkan nevetve a combodra rakta a kezét.

-Szeretlek -nyögted ki halkan.

A férfi arcán egy enyhe pír jelent meg, és újra megcsókolt.

-Most... Már tényleg menjünk be -simogatta a hátadat. -Mindjárt megfagyok.

Itt is van egy újabb rész, remélem tetszett. Clinttel írtam, mert szerintem őt egy kicsit lenézik, pedig nem érdemli meg.
Igen, tudom, hogy eltűntem, ezt pedig sajnálom.

Marvel és Egyéb OneshotokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora