A félelmen túl -Natasah

620 46 4
                                    

Ez most egy Natasah x Lány Reader lesz. Nem lesz olyan nyílt, de ha nem bírod az ilyeneket, ne olvasd el. Előre szólok, hogy lehet kicsit béna, mert még nem írtam ilyet.

(T/N) -Te neved
(K/Sz) -Kedvenc szín

Feszülten sétáltál Natasah felé, majd úgy döntöttél, hogy inkább megállsz előtte néhány méterrel, hogy szemügyre vedd a helyzetet. A nő mosolyogva nézett rád, aztán a motorjára. A fény végigsiklott a fekete jarművön, a visszapillantó tükör pedig egyenesen a szemedbe verte vissza a napot. Egy fél lépést arrébb álltál, és hunyorogva nézted tovább hol a nőt, hol a motort. Nat lazán nekitámaszkodott, és az ajkába harapott. Valójában nagyon jól állt neki ez az egész jelenet, és az a fekete bőrruha, amit viselt, csak még jobban zavarba hozott.

Mellé sétáltál, és végighúztad a kezedet az éjfekete járművön. A körmeiddel kissé idegesen megkocogtattad a fényes felületet, aztán Natre néztél.

- Szóval biztos vagy benne? - billentetted oldalra a fejed. - Tudod, hogy én nem igazán szeretem a motorokat - húztad végig a körmöd a kormányon.

- Jó lesz, ne aggódj - vont vállat mosolyogva, majd a kezedbe nyomott egy (K/Sz) bukósisakot.

- Én még most se vagyok benne olyan biztos - felelted, mire a remegő kezedre tette az ő kezét.

Kicsit forrónak érezted a bőfödet ott, ahol hozzád ért, így próbáltad nem feltűnően elhúzni a kezedet.

- Csak lazulj el - felelte eszelős vigyorral.

- Kösz a tanácsot - forgattad meg a szemed, és letetted a motorra a bukósisakot. - De meggondoltam magam - hátat fordítottál, és el akartál sétálni, de Nat visszahúzott.

- Ki is nyerte a fogadást? - vágott gondolkodó arcot. - Valahogy úgy rémlik, hogy én - mosolyodott el, mire a te arcod elsötétült.

- Te voltál - szűrted ki a fogaid közt.

- És ennek értelmében el kell...

- Tudom, tudom - vágtál közbe. - El kell mennem egy körre veled.

A nő vigyorogva bólintott, és felpattant a motorra. Elfordította benn a kulcsot, hogy beindítsa, majd várakozóan rád pillantott.

- Na, mi lesz? - kiabált oda neked, mivel a motor hangjától alig lehetett hallani.

- Megyek már - üvöltöttél, majd felrakva a (K/Sz) bukósisakot, felültél Nat mögé, aki eoengedte a kormányt.

Megfogta a kezedet, és a derekára tette. Meglepetten felnyögtél, de ezt ő szerencsére nem hallotta a motor zajától.

- Fogj erősen - szólt hátra, mire te bólogatva előbbre csúsztál, és átölelted őt. Natasah feltette a bukósisakot, majd gázt adott.

A szíved olyan gyorsan dobogott, mintha épp most jöttél volna vissza egy hosszú futásból. A körmeid az előtted ülőbe mélyesztetted, és remélted, hogy minél előbb megálltok. Néhány perc után azonban megváltozott a hozzáállásod. Elkezdted élvezni a sebességet, olyannyira hogy egyik kezeddel el is engedted a nőt, hogy kitartva azt, érezhesd a szelet. Filmbe illő jelenet volt. Csak ő és te, egy száguldó motoron.
Amikor a jármű lelassított a torony előtt, kicsit szomorkásan szálltál le róla.

- Hogy tetszett? - kérdezze Nat, miközben a kormányra tette a bukósisakját, majd a te fejedről is leszedte.

- Be kell ismernem, hogy nem volt rossz - vakartad meg a tarkódat.

- Mondtam, hogy jó lesz - mosolygott mindent tudóan, majd feléd nyúlt. Te egy pillanatig csak néztél rá, aztán megfogtad a kezét, és mosolyogva sétáltatok tovább.

Remélem tetszett, köszönöm a kérést _aotfangirl_
Tényleg sajnálom, hogy ilyen kis béna lett, de heteroként annyira nem tudok azonosulni ezzel, tehát nem írok olyan jól.

Marvel és Egyéb OneshotokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora