(T/N) -Te neved
Elég sötét volt már, és a sűrű esőzések miatt semmit láttál. A hideg szél, és az eső az arcodba csapott, de te nem törődtél vele. A motorod már nem is száguldhatott volna gyorsabban, más embernek már rég halálfélelme lett volna, de a te fejedben csak egy dolog járt. Az áldozataid.
A Stark-torony előtt hatalmasat fékeztél. Leráztad a bőrszerkódról a vizet, a kezedbe vetted a pisztolyodat, és halkan beosontál a toronyba. A lift gombját őrült módjára nyomkodtad, mikor pedig kinyílt befutottál, és megnyomtál egy számot találomra. Ahogy kinyílt a lift, a fegyveredet előre tartva éles hangon elkiáltottad magad:
-Mindenki álljon meg! -a bosszúállók mind rád néztek, szinte megfagyott a levegő a szobában.
-(T/N)? -Clint szeme fátyolos lett, és közelebb akart lépni hozzád.
-Ne most apa. Nem miattad jöttem -mindenki Sólyomszemre meredt, ő pedig lehajtotta a fejét.
-Hol van? -kiáltottál az apukádra. -Hol van ő?
Clint nem tudta miről beszélsz. Ökölbe szorítottad a kezed, és meg akartad ütni, de egy hideg valami elkapta a karod. Jól tudtad, hogy ki az.
-Engem keres, (T/N) tábornok?
-Barnes őrmester -nem fordultál hátra, csak még jobban megmarkoltad a pisztolyodat. Bucky elrántott onnan, és kettőtök közé állt.
-Honnan ismered őt Barnes? -Clint érdekesen meredt a Tél katonájára.
-Együtt voltunk a Hydránál. De úgy tűnik, (T/N) még nem szökött meg -Bucky lassan közeledett feléd, te pedig harcra készen szorongattad a pisztolyt.
-Hé, nem bántalak. (T/N), emlékszel rám? -lassan beszélt, és megnyugtatóan, de nem figyeltél rá.
Szaporán vetted a levegőt, és a pisztollyal hirtelen arcon csaptad. A férfi megtántorodott, és a szája sarkából elkezdett szivárogni a vér. Clint hirtelen termett mögötted, és kikapta a fegyvert a kezedből. Végre a többiek is kapcsoltak, így mielőtt még bármi mást tehettél volna, odarohantak, és lefogtak. Hosszú másodpercekig nézted Buckyt, ahogy a vért törölgeti a szájából, és lassan kezdtek előjönni az emlékek. Az első Hydrás bevetés, a sok emberölés, és szörnyűség, amiket elkövettél.
Hirtelen kiszabadultál a szorításból,és Bucky felé futottál. Sírva átkaroltad a nyakát, és a mellkasára hajtottad a fejedet. Ő elégedetten felsóhajtott. Tudta, hogy ismét tiszta a fejed. A combjaid alá nyúlva felemelt, és egészen a szobájáig vitt. Az ágyába rakott, majd leült melléd, és ismét megölelt.
-Ne sírj.
Ráemelted a tekintetedet.
- Én... Már emlékszem, hogy miket követtem el. Láttam, ahogyan embereket öltem. Ijesztő volt. Én voltam ijesztő -Barnes csak mosolygott, és nem szólt semmit.
-Úgy sajnálom James -még mindig nem szólt semmit, csak közelebb húzott magához, és megcsókolt.
-Sokminden történt ma -mondta végül halkan -talán jobb lenne, ha ittmaradnál, én pedig hozok valami kaját.
Bólintottál egyet, mire ő felállt, és kisétált az ajtón.
Végignéztél a ruhádon. Bal oldalon, a szíved felett a Hydra jele díszelgett. Levetted magadról a bőrdzsekidet, majd a Hydra feliratú pólódat is. James szekrényéhez léptél, egy szimpatikus pólót kivettél belőle, és felvetted.Kopogtattak. A Tél katonája megérkezett.
Rögtön megakadt a szeme a felsődön, és elmosolyodott.-Ez a kedvenc pólóm.
Elnevetted magad.
-Akkor jól választottam.
Itt vagyok a következő résszel, remélem jó lett. mayybe_lina sajnos nem használtam fel mindent amit írtál, de remélem azért tetszik.
YOU ARE READING
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanfictionRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!