Hát ez külön kérésre egy Peter x OC lesz.
Anna vagyok, egy 15 éves iskolás lány. Még három éve költöztünk Amerikába, és elég normálisan alakult az életem, egészen tegnapig.
-Mj, visszamegyek, mert az osztályba maradt a telefonom.
Mj, nevetve a homlokára csapot, én pedig futottam vissza az osztályba a telómért. Mindig elhagyok mindent. De mindig.
Benyitottam a terembe, ekkor pedig olyat láttam, amit el sem hittem. Peter Parker pókember ruhában állt az ablak előtt. A fiú a táskám puffanására lett figyelmes, és megpördült a tengelye körül.
-Anna ez nem az, amire gondolsz.
-Peter, te vagy pókember! -suttogtam rekedten.
-Shh -a fiú nyugtalanul mocorgott, egyik lábáról a másikra állt. -Erről nem szólhatsz senkinek, érted?
-De... -Peter megrázta a fejét, mire azonnal elhalgattam.
-Este hétkor itt, a suli előtt. Majd mindent elmondok.
Nem feleltem. Felkaptam a padról a mobilomat, megragadtam a táskámat, és kifutottam a termből. Hátra fordulva futottam végig a folyosókon, eredményképpen egyenesen beleszaladtam Mjbe.
-Anna?
-Bocsi, csak a teremben összefutottam Parkerrel. De most... Sietnem kell.
Siettem is, hogy el tudjak készülni a leckével, a házimunkával, és még oda is érjek a suli elé hétre.
Hideg volt, és sötét. Az iskola lépcsőjén ücsörgtem, de Peter nem jött. Őszintén kicsit sem lepett meg. A kezem a telefonom irányába mozdult. Ráböktem a legjobb barátnőm számára, és elkezdtem legépelni az SMS-t:
Szia Mj. Itt várok a suli előtt, van egy nagy hírem. Ide kell jönnöd!
Az ujjam remegett a telefon fölött, és nem tudtam, hogy mit kellene tennem. A kezemet a homlokomra szorítottam, lehunytam a szemem, és nem tettem semmit.
-Szia -köszönt rám egy remegő hang. Jól tudtam, hogy Peter az.
-Késtél -feleltem, de nem néztem rá.
-Bocsi de még volt egy kis... -a mondat végét elnyelte, és meredten bámult a telefonomra.
-Te el akartad mondani Mj-nek, hogy én vagyok Pókember?
-Nem, én nem... -elhallgattam, Peter pedig nem szólt hozzám.
Nem veszekedett velem, nem kiabált, csak csalódottan elfordult. Egy könnycsepp gördül le az arcomon. Felálltam a hideg lépcsőről, és a fiú után indultam. A vállára tettem a kezem, és sóhajtottam. Láttam, hogy Peter arca visszaveri a telefonja fényét, ezzel egyidőben pedig az enyém csippant egyet. Csak egy mondat volt a kijelzőn:
Tegyél egy olyan dolgot ma, amit a jövőbeli éned meg fog köszönni.
Könnyes szemmel néztem pókemberre, aki vigyorogva letörölte a könycseppeket az arcomról. Közelebb hajoltam hozzá, és élesen beszívtam a levegőt. Végül ő volt az, aki azt a kis rést bezárta az ajkaink között. Hogy a pillanat még meghittebb legyen, lassan az eső is eleredt.
Itt vagyok egy újabb résszel, remélem attól függetlenül, hogy tényleg nagyon sokat késtem azért tetszett Panka-562
Továbbá szeretném megemlíteni KAKTUSZVAGYOK,aki ezt a cuki borítót csinálta nekem. Sajnos a régi profilja elveszett.
KAMU SEDANG MEMBACA
Marvel és Egyéb Oneshotok
Fiksi PenggemarRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!