(T/N) -Te neved
(K/Sz) -Kedvenc színed
(F/N) -Fiú neve, akivel randizolSteve
Apukád megállt előtted, és percekig csak méregetett.
-Szóval? -kérdezted.
-Nem. Ez a ruha túl sokat mutat belőled. Lényegében nincsen háta.
-Szóval ha nyáron bikiniben vagyok, akkor semmi probléma, de ha egy olyan ruhába akarok elmenni, aminek nincs háta, akkor jajj, mindenki féljen. -forgattad a szemed.
-Elég, (T/N). Menj, és öltözz át. -utasított, te pedig betrappoltál a szobába, és becsaptad magad mögött az ajtót.Végül egy sima farmer, és egy (K/Sz) póló mellett döntöttél, amibe apukád hajlandó volt elengedni. A megbeszélt helyre kísért, mert látni akarta, hogy is néz ki az a bizonyos pasi.
Két méterrel előtte megállt, te pedig már mentél volna oda hozzá, de Steve visszahúzott.
-Szóval te vagy (F/N), aki (T/N) -nel szeretne randizni. -a tekintetével szinte átszúrta a fiút. -Hol a virág?
-Micsoda? -kérdezett vissza zavartan.
-Nem hoztál a lányomnak virágot?
-Én... -nyelt egyet.
-Apa. -lökted meg. -Ne csináld. Menj el. Már egyedül is boldogulok. -Steve még egy utolsó szúrós pillantást vetett a fiúdra, majd eltűnt a sarkon.A padon ülve néztétek egymást, te pedig közelebb húzódtál a barátodhoz. (F/N) feje közeledett a tiédhez, és már csak pár centi választott el titeket egymástól, amikor apukád elhúzott onnan.
-Ugye nem csókolóztok?
-Apa! -kiáltottál rá fülig vörösen.
-Azt hiszem jobb lesz, ha itt maradok vigyázni rád (T/N). -ült le közétek.
Kínos csend állt be, majd (F/N) megszólalt:
-Nekem most jut eszembe, hogy dolgom van. -felállt, majd futni kezdett.-Tönkretetted a randim. -sóhajtottál szomorúan, miközben nézted, ahogyan a fiú elrohan.
-Sajnálom. De nem volt valami kedves.
-Talán igazad van. -mosolyogtál. -Eszünk valamit?Bucky
-Kinyitom! -ugrottál fel, mikor meghallottad, hogy csengetnek. Az ajtó előtt (F/N) állt, még egy szál rózsa is volt a kezében.
-(T/N) -mosolygott rád.
-Gyere be. -intettél, és pirulva átvetted a virágot. -Figyu. Apa bármit is mond, ne ijedj meg tőle. Ő ilyen.Bucky a kanapén terpeszkedett, amikor pedig meglátta a fiúdat rögtön fölpattant.
-Szóval te vagy (T/N) új érdekeltsége. -a mondatot a lehető legnagyobb gúnnyal mondta ki, és közelebb sétált a fiúhoz, aki félve nézett fel rá.-Helló uram. -nyökögte, miközben nyújtotta a kezét apukád felé. -Bucky...Uram. -a szemét nem tudta levenni Buck bal karjáról.
-Máris félsz tőlem. -állapította meg vigyorogva apukád. -Nagyon helyes. -nem fogott kezet a megilletődött fiúval, csak tovább kérdezősködött. -Te vagy az a srác, akinek kocsija van?
(F/N) csak bólogatott, nem mert megszólalni.
-És szeretnéd elvinni a lányomat egy randira?
-Igen, uram. -nyelt egyet. Bucky megfogta a fiú még mindig felé nyújtott kezét, és olyan erősen szorította, hogy (F/N) fájdalmasan felmordult.
-Hozd haza hétre. -szemeivel végig téged vizslatott. Kemény, de mégis nyugtató pillantásokat vetett rád. -Ha bántod, bántalak. -megkerüte a megrökönyödött fiút, és eléd lépett. -Vigyázz magadra, (T/N) -szorosan a karjaiba zárt, te pedig csak megveregetted a vállát, integettél neki, és (F/N) kíséretében kiléptél a házból.Ahogy az ajtó becsukódott mindketten megkönnyebbülten sóhajtottatok.
T'Challa
(F/N), és te most voltatok az első randitokon, ami teljesen normálisnak indult. Ittatok turmixot, beszélgettetek, meg minden, ami egy első randin szokás. Te nem tudtad, de a srác egyáltalán nem az volt, akinek mutatta magát. Ő egy igazi rosszfiú aki csak egy valamit akar a lányoktól, de azt nagyon.
A város egy nagyon forgalmas helyén, nyilvánosan kezdett el fogdosni.
-(F/N)! Hagyd abba. -léptél hátra tőle ijedten.
Apukád hirtelen a semmiből ugrott oda, mielőtt még bármi egyéb történt volna.
-Apa. -sóhajtottál megkönnyebbülten.
-(T/N)! -simogatta meg az arcodat, majd a srác felé fordult. -Fiam, amit tettél, az rettenetes büntetést érdemelne. Meg ne lássalak soha többé (T/N) mellett.A fiúnak talán fogalma sem volt, kivel is áll szemben, mivel lenézően vigyorgott egyet, és T'Challa arcát célozta meg. Ő könnyedén kikerülte az ütést, és felszedte a földről a lendülettől elesett fiút.
-Ő az én hercegnőm, nem a te trófeád, akit csak úgy fogdoshatsz. -ingatta meg rosszallóan a fejét. -Inkább menj haza.Megölelted apukádat, majd otthagyva (F/N)-t a földön elindultatok vissza Wakandába.
Remélem hogy tetszett Anka3_3. T'Challa része kicsit nyomi lett, de talán egyszer elmegy.
ESTÁS LEYENDO
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanficRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!