(T/N) -Te neved
A kanapén ülve hallgattam a kedvenc dalodat, miközben az ablakon bámultál kifelé. Az apró, világító ablakok, az autók fényszórója, és a hold fénye tökéletes összhangban volt. New York ettől szép. Ezektől a tökéletes pillanatoktól.
-Szép dal. -lépett mögéd Bruce, te pedig ijedtedben kirántottad a fülhallgatót a füledből -Én is nagyon szeretem. -nézett a levegőben himbálózó fehér fülhallgatóra.
-Milyen dal? -a szemeddel végigkövetted, ahogyan a doki zavartan megvakarta a tarkóját.
-Amit énekeltél. -nevetett.
-Hangosan énekeltem volna? -néztél az íriszébe.
-Ráadásul nem is olyan rosszul. -mosolyodott el halványan. -Miért vagy még fenn? Késő van.
-Ezt én is kérdezhetném tőled. -pillantottál rá, majd a telefonodat az asztalra helyezted.
-Felkeltem, mert valaki énekelt.
-Felkeltem, mert nem tudtam aludni. -vontad meg a válladat.
-Aludj. Holnap nagyon fáradt leszel.
Nem különösebben érdekelt, mit mondott, és vissza akartad rakni a füledbe a fülhallgatót, de Bruce egy hirtelen mozdulattal kikapta a kezedből a telefont.
-Add vissza! -kaptál a készülék után ijedten, de a férfi gyorsabb volt.
-Miért, mi van rajta, amit nem kellene látnom? -nevetett, és a telefonra pillantott. -(T/N)? A galériád tele van rólam készült lesifotókkal?
Az arcod vörös lett, mint a paradicsom, és szégyenedben nem néztél a szemébe. Fogalmad sem volt hogy mássz ki ebből, így csak idegesen a kezedbe temetted az arcodat.
-Te is tetszel nekem. -szólt kis szünet után Bruce, majd a kezedbe nyomta a telefont.
-Komolyan? -emelted rá a tekinteted. Ő csak bólintott, és megölelt.
Mélyen beszívtad az illatát, és a nyakába fúrtad az arcodat. Fáradtan visszaültél a kanapéra, Bruce pedig melléd ült a vállára hajtottad a fejedet, és végül egymás kezét fogva aludtatok el.
Néhány óra múlva egy kattanásra riadtál, és megláttam Tonyt, ahogy titeket fényképezget.
-Jó kép. -vigyorgott.
Sóhajtva megforgattad a szemedet, kikaptad Stark kezéből a telefont, és egy mozdulattal törölted a fotót. Visszanyomtad a kezébe a készüléket, majd egy gyilkos pillantás kíséretében felmutattad a középső ujjadat.
Bruce mocorogni kezdett a kanapén, te pedig rögtön odafordultál.
-Jót aludtál? -kérdezte nevetve, amikor meglátott. Határozottan bólintottál. -Akkor jó. -közelebb lépett, és lassan megcsókolt.
Tony szemtelenül ismét lefényképezett. Elhúzódtál Bannertől, és Starkra néztél.
-Hé Tony! -ismét felmutattad a középső ujjadat.
-Legalább van bizonyíték arra, hogy együtt vagyunk. -mondta Bruce, majd visszahúzott magához, és újra megcsókolt.
Itt vagyok egy újabb résszel, remélem tetszett EmmaStark__love5 (meg persze többi kedves olvasóm).
KAMU SEDANG MEMBACA
Marvel és Egyéb Oneshotok
Fiksi PenggemarRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!