(T/N) -Te neved.
Clint egy méterrel állt melletted, és kritikusan méregetett.
-Feljebb a könyököt. Előbbre a lábadat, a lábfejed pedig előre nézzen. -sorolta kegyetlenül a hibákat.
Nagyot sóhajtva tettél eleget a kérésének, mire ő sokat sejtően elmosolyodott.
-(T/N), drágám, te akartad, hogy megtanítsalak íjászni. -mondta, miközben odalépett hozzád, és feljebb emelte a könyöködet, amit időközben ismét leeresztettél.
-Jó, igaz én mondtam, de már órák óta gyakorlunk. -nyafogtál. -És még mindig nem megy.
-Hát, én sem egy nap alatt... -kezdte ismét, amit már olyan sokszor elmondott, de te félbeszakítottad:
-Tudom-tudom... Rengeteget gyakoroltál, mire eltaláltad a táblát. És még többet, hogy a közepébe tudj lőni. -daráltad unalmat tettetve, pedig igazából imádtad a barátodat, és mindent, amit mondott.
Clint mosolyogva lépett mögéd, szépen beállította a kezeidet, veled együtt megfogta az íjat, azt is beállította, és hátrébb ment.
-Elengedheted. -mondta halkan, te pedig azonnal megtetted.
-Eltaláltam! -kiáltottál fel örömödben. -A közepébe találtam! -ugráltál, és a barátod nyakába ugrottál.
Ő erre egyáltalán nem számított, így nem tudott megtartani, és mindketten a földre estetek.
Sólyomszem fájdalmas szisszenéssel tudatta, hogy a föld eléggé kemény.-Bocsi, szívem. -felelted bűnbánóan. -Nem akartam. Ahjj, ne haragudj. -néztél rá.
-Hát tudod, nem haragudnék, ha mondjuk... Tudod te. -nézett rád csábosan.
-Nem, nem, és nem. -abban a pillanatban lepördültél róla.
-De kérleeek. -fogta meg a csuklódat, miközben melletted feküdt, és kiskutya szemekkel nézett rád. Egészen filmbe illő jelenet lett volna, de éppen veszekedtetek, szóval egyáltalán nem volt az.
-Nem. Többet hallani sem akarok róla Clint Barton. -néztél rá szúrósan, majd feltápászkodtál a földről.
-De (T/N). Annyira régen szeretném már, hogy csinálj nekem sütit, még íjászkodni is megtanítottalak. -könyörgött.
-Jólvan. -sóhajtottál megadóan, és az égre bámultál.
*3 órával később*
-C! Kész a süti! -ordibáltad, mire hangos dübörgésre, majd egy hirtelen felbukkanó Clintre lettél figyelmes.
Diadalittas arccal harapott bele az édességbe, majd mámorban úszva megszólalt:
-Imádlak.
-Én is téged. -válaszoltál mosolyogva.
-Én a sütinek mondtam. -mondta először komoly arccal, majd elnevette magát, és megcsókolt.
Remélem attól függetlenül, hogy kicsit rövid lett, azért még tetszett Anka3_3
ESTÁS LEYENDO
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanficRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!