(T/N) -Te neved.
Clint a fekete laptopja képernyőjére meredve böngészett az interneten. Annyira bele volt merülve a tevékenységébe, hogy észre sem vette, ahogy kilépsz a liftből. Őszintén szólva viszont te se vetted őt azonnal észre, mivel éppen a kezedben lévő kólás palackra fókuszálva olvasgattad annak összetevőit. Aha... tök fasza. Foszforsav, szén- dioxid meg fruktóz- glükózszörp. Na várjunk mi is az az a fruktóz- glükózszörp? Miután magadban megállapítottad, hogy ez téged nem is érdekel igazán végre felnéztél. Épp abban a pillanatban, amikor Sólyomszem is. A férfi villámgyorsan lecsapta a laptopját, talán kicsit hevesebben is, mint ahogy szerette volna.
- Clint drágám, minden rendben? - vontad fel a szemöldököd a gépre pillantva.
- Hát persze. - vágta rá magabiztosan, de te csak gyanakodva hümmögtél egyet, és leültél mellé a bőrkanapéra. A laptopja felé nyúltál, de még mielőtt megfoghattad volna, ő megragadta a csuklód.
- Kérlek ne. Nem szeretném hogy lásd. - nézett rád könyörgően.
- Clint, lányokat néztél? - billentetted oldalra a fejedet, egy pillanatra sem szakítva meg a szemkontaktusotokat.
- Nem. - rázta meg a fejét.
- Fiúkat? - ismét fejrázás. - Jó, akkor bármi is van meg tudjuk beszélni. - néztél rá egy bíztatónak szánt mosollyal, bár inkább idegesnek tűnt. Hiszen az is voltál.
A férfi felnyitotta a készüléket, beírta a jelszavát, majd az öledbe rakta azt. Két másodpercig némán bámultad a képernyőt, majd Clintre néztél, aki a kezeit a térdén megtámasztva, előre görnyedve bambult maga elé.
- Itt senki nem maradhat jó, ezt te is tudod. - suttogtad oda neki, majd félretéve a laptopot az öledből közelebb csúsztál hozzá.
- Ha ezzel Roninra célzol. - bökött az állával a képernyő felé, ahol az egykori bérgyilkosról cikkeztek - Ő már a múlté. És életem legnagyobb hibája.
Clint hátradőlt a kanapén, és megfogta a kezed, majd a fejét a plafon felé emelve lehunyta a szemét és gondterhelten felsóhajtott.
- Sosem mondtam hogy hibáztatom őt bármiért is. - vontad meg a vállad, miközben a körmöddel a karján lévő tetoválásokat rajzolgatgad körbe.
- Csak egy gyilkos volt, semmi több. - fordította a fejét feléd a férfi.
- Ronin semmi olyat nem tett, amit Clint Barton ne tett volna meg. - felelted, de szinte azonnal meg is bántad. Komolyan (T/N), ezzel akarod megnyugtatni őt?
- Ronin nincs többé. - emelte fel a hangját a férfi, amitől összerezzentél. - Clint Barton végzett vele.
Sólyomszem jelentőségteljesen rád nézett, ezzel pedig a vitát lezártnak tekintette. Szó nélkül felállt, és hátat fordítva a lift felé indult. Érezted, hogy nem kellett volna felhoznod ezt, hiszen ahogy korábban említette, a legnagyobb baklövéseként tartja számon. De már mindegy volt, hisz megtetted, és nem tudod visszacsinálni.
- Ne haragudj, nem akartam... - kezdted volna el a szabadkozást, de közbevágott:
- Semmi baj. Csak őszinte voltál. - biccentett, majd belépve a liftbe eltűnt a szemed elől.
Az a csalódott hang amivel beszélt a lelkedet mardosta. Legszívesebben most inkább kiugranál az ablakon, még az is kevésbé lenne fájdalmas mint az, ahogy most érzel, hiszen konkrétan felhánytolgattad a hibáját, és a szemébe vágtad, és ő... ő nem kiabált veled, és nem bántott se szóval, se tettel. Összepréselt ajkakkal néztél utána, de nem mozdultál el a helyedről.
YOU ARE READING
Marvel és Egyéb Oneshotok
FanfictionRövid kis történetek lesznek benne különböző fandomokkal kapcsolatban. Nyugodtan kérjetek csak. Ha az első rész nem tetszik meg, ne arról ítéld meg az egész könyvet, hiszen sokat fejlődtem azóta. Shippeket, és 18+ -os sztorikat nem vállalok!