15

2K 326 88
                                    


Други като мен които обожават да слушат movie music? Аз лично многоооо.


Норт

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Норт


Лоугън погледна към мен, щом гласът на репортера по радиото от канал осем пресече музиката. Беше наясно с откачените ми действия през изминалата нощ и дебнехме за нещо непредвидено.

- „...Неочаквани обрати и разкрития разтърсиха полицейската управа на Бруклин малко преди края на работния ден. Множество доказателства с обвинения за злоупотреба с власт и превишаване на права бяха хвърлени срещу полицаи замесени в схема на корупция, след като анонимен подател отвори сървър достъпен за всички медии в града. Най-спряганото сред тях е това на Енрике Ферера Гарсия, сочен за лидер на групата. Гарсия беше арестуван в дома си тази нощ и отведен за разпит..."

Той намали звука на радиото.

- Възможно ли е да е Колинс? - мислите прехвърчаха като прилепи из главата ми, но ми беше трудно да отсея правилните.

- Не - изрекох след размисъл от половин минута. - Този сървър е като кутията на Пандора. Не би оставил дъщеря си незащитена. Някой друг е.

- Кой?

Три букви. Само три букви, а тежестта им беше по- смазваща от бетонна колона.

- Не знам. Но ще разбера скоро.

- Аз мисля, че е Колинс. Наясно е, че дъщеря му е твоят трън в задника. Направил е тази стъпка сега, когато излезе от затвора. Защо? За да си близо до нея.

Като ярък проблясък от миналото гласът на Колинс изникна в съзнанието ми.

Стой! Далеч! От дъщеря ми! - преглътнах горчивият вкус, който се настани в устата ми, преди да изрека гласно проклетата истина.

- Неее, последното, което Колинс би искал е да съм около дъщеря му. Откакто разбра за мераците ми към нея рязко спря да ме харесва.

НОРТ: Кралят на севераWhere stories live. Discover now