17🔞

3.6K 339 113
                                    



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Вайлет


Въздухът натежа от мълчание, докато обмислях последното, което изрече. Всеки негов дъх се разбиваше в лицето ми и като тих порив на вятъра избутваше мислите от главата ми. Имах безброй причини да се отдръпна, но намерих смисъл само в онази, заради която се надигнах на пръсти и потърсих близостта му. Уловил безмълвния ми отговор, Норт притисна устата си в моята. В целувката му се усещаше глад, неудържим и силен какъвто не беше докосвал устните ми никога. Езикът му жаден, искащ и търсещ се завъртя в устата ми и буквално се опита да плячкоса моя. Пръстите му се оплетоха в косите ми и цялата потръпнах от начина, по който ме поглъщаше. Запъхтени и превъзбудени, отделихме устните си за кратко. С едно бързо движение, издърпа тениската през раменете си и я захвърли на пода. Всеки сантиметър от нашареното му с мастило тяло прилепна в извивките на моето, когато разтвори халата и ме притисна към себе си. Изражението му беше диво, гореше от нетърпение и с няколко ситни крачки ме избута към стената между камината и старата витрина.

- Шибано нямаш представа какво ми костваше да си тръгна от онази библиотека, нали? - запита, ала преди да успея да отвърна, върхът на езика му скандално бавно облиза долната ми устна и ме накара да се задъхам. - И пред срутената сграда, когато остана по онова влудяващо прозрачно нещо. Превърна ме на кокал само за секунда - думите му излизаха тромави и накъсани измежду шумните глътки въздух, които си поемаше. След всичко, което изрече, любопитството впи нокти в съзнанието ми.

- Покажи ми - наблюдателният му поглед застина в моя предизвикателно. Взаимен стон на наслада се чу глухо между двама ни, когато издутината в панталоните му се притисна към корема ми.

Норт раздалечи бедрата ми. Ноктите му застъргаха по вътрешната част на крака ми и продължиха нагоре към най-чувствителната ми точка. Затворих очи, когато пръстите му замилваха скрития ми вход.

НОРТ: Кралят на севераWhere stories live. Discover now