30

517 99 14
                                    



Норт

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Норт


Затворих вратата на апартамента и се втурнах надолу по стълбите, когато получих гласово съобщение от Били, че е готова да се срещнем. Бях ѝ изпратил едно такова секунди преди Колинс да изсипе отгоре ми дъжда от куршуми пред дома на Вайлет. Челюстта ми се стегна, щом всички думи, които избълвахме с нея, се върнаха в главата ми. Трябваше да сложа край на този разговор и да се измъкна, преди отново да откачим и да започнем да събаряме стените с крясъци. Надявах се, че с излизането ми съм повлякъл със себе си всички негативни чувства и объркани мисли, за да може поне тя да диша между ония четири стени, където остана да чака. Имах само няколко часа на разположение, преди да тръгнем към клуба на Сам Дърти парадайс , за да пречукам лейтенанта в престъпната група на татко Колинс и най-после да разбера в коя канализация се беше свил.

Погледнах още веднъж към локацията на телефона си, преди да навляза в подземния паркинг, където трябваше да се видя с Били. Хич не бях във възторг, че ще се срещам с ченге, но опциите ми в момента наистина бяха ограничени. Жената, която знаеше повече, отколкото всеки друг по случая Колинс, изникна пред очите ми. Дамски боти с равна подметка, джинси и кожено яке беше визията, която беше избрала, за да ми намекне, че е готова да ми ступа задника.

– Ти трябва да си любимото ченге на Колинс – заговорих, докато вървяхме с умерени крачки на около десетина метра разстояние един от друг и недоверчиво се поглеждахме между огромните колони в подземния паркинг.

– Обратното на любимо – в киселата си усмивка успя да побере цялото недоверие към мен, скапаната корумпирана система и вероятно към Блейк, с който без никакво съмнение си бяха разменили куп любезности преди няколко дни, когато я беше заклещил на един друг подземен паркинг.

НОРТ: Кралят на севераWhere stories live. Discover now