23

1.2K 176 14
                                    



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Вайлет


Когато се събудих Райън все още спеше зад гърба ми. Равномерното му дишане продължаваше да сгрява тила ми, а коремните му мускули дупето ми. Надигнах глава от възглавницата, за да се огледам. Не можех да повярвам, че с часове бяхме спали в същата поза и никой от двама ни не беше помръднал. Стомахът ми се сви от странни тръпки, докато наблюдавах татуираната му длан все така силно прилепнала към корема ми. Отбелязах случката с жълт флаг за повишено внимание и побързах да се изнижа от леглото. През прозореца вече надничаха първите слънчеви лъчи на днешния ден, но топлината им беше измамна и хладният въздух неприятно докосна голата кожа по краката ми. Облякох се и излязох, за да взема проклетото дистанционно за климатика. Исках да спестя на рецепциониста разправията и няколкото шева по лицето му, които побеснялата версия на Райън щеше да му осигури, щом се събуди в студената стая.

Не знам от колко време не беше подушвал възглавница, но когато се размърда под завивките, вече си бях взела душ и щраках по клавиатурата на телефона, за да запиша важните задачи, които ни предстояха за деня.

– Колко е часът?

– Осем и половина – той се подпря на лакти и спря сънения си поглед в мен.

– Винаги ли си толкова ранобудна?

– Някой хора ходят на работа и са свикнали да спазват график. Винаги ли спиш до толкова късно?

– Само когато възглавницата ухае на пролет. През останалото време се събуждам малко след пет за сутрешен крос.

– Да, по-често се отбивай в тази дупка, щом омекотителят ти допада и ти помага да спиш като пън.

– Не е от него – пеперудите затанцуваха като на рейв парти в корема ми. Опитвах се да не обръщам внимание на онова, което изрече, но по-трудното беше да се правя на безразлична към четирите реда плочки и изваяните мускули по цялото му тяло, когато единственото нещо по него беше увитата около кръста му хавлия.

НОРТ: Кралят на севераWhere stories live. Discover now