32

396 94 5
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Вайлет


Когато Райън се върна, мрачното му настроение заради което се разделихме преди няколко часа, още се влачеше след него. Твърдостта в погледа му беше като на тухлена стена с височина три метра оградена с бодлива тел и крещеше Нищо не ме питай. 

Той влезе в спалнята и съвсем скоро излезе от там с чиста черна тениска, върху която навлече суитшърт със същия цвят. От входната врата се чу потропване. Райън забърза крачка към началото на апартамента, за да отвори. Под рамката застана Триш. Затворих очи от недоволство след появата ѝ. Беше ѝ се обадил въпреки молбата ми да не я забърква. Той се приближи към нея и ѝ прошепна нещо, което остана разбираемо само за двама им.

– Разбирам – отвърна му.

Мъжът, на когото бях кралски ядосана и въпреки това му позволявах да ме чука като че ли за нас няма да има утре, се обърна към мен.

– Тръгвам. Искам да проверя района около клуба преди вие да дойдете – отворих уста, за да изразя несъгласие, но едва бях изрекла името му, а вече виждах как вратата се тръшва зад гърба му.

Триш повдигна добре оформените си вежди.

– Трусове в замръзналото кралство?

– Престани, Триш.

– Както кажеш – тя метна няколко закачалки с дрехи право в гърдите ми. Подмина ме и закрачи към прозореца в стаята. – Тук пуши ли се? – въпросът ѝ ме сръчка в ребрата. 

Хората имаха навик да оглеждат непознатите места, нали? Застигаше ги любопитство, заинтересованост. Очите на Триш не горяха от любопитство. Те бяха сериозни и съсредоточени в нощното небе и купчината облаци, които закриваха луната.

– Не питай мен. Не идваш тук за първи път.

Беше глупаво да позволявам на ревността да стяга гърдите ми, но мисълта, че е бил с нея и то повече отведнъж, навестяваше ума ми всеки път, когато деляхме едно помещение заедно. За това ми състояние доста спомагаше другата ми мисъл, че мъжът, с когото имах връзка през последните месеци е използвал елитните ѝ услуги доста често, докато е бил с мен.

НОРТ: Кралят на севераWhere stories live. Discover now