13.

255 28 0
                                    

Ředitel Han, sekretář Kim a Hyunjinuv manažer odešeli ze zasedací místnosti a nechali Jisunga s Hyunjinem sedět na svých místech samotné.
Jisung stále nemohl uvěřit tomu, co mu jeho otec právě udělal. Jak jen mohl přistoupit na tak stupidní nápad.
„tak co teda chceš? Něco za tím musí být" Jisung se podrážděně podíval na Hyuna, který vypadal naprosto spokojeně.
„tebe" Hyunjin řekl s naprostým odhodláním. Kuráž mu teda nechybí
„vtipné. Myslím to vážně. Nemám čas na vtípky" Jisung to nechtěl brát vážně, už teď měl co dělat. Protože byl s osobou, která se mu líbí, v jedné místnosti, ale nemůže to dát najevo
Hlavně ne teď. Ještě stále dost těžko nese rozchod, který se stal nedávno. Ano, Jisung má hlavu plnou Hyunjina, ale to není správné. Měl by klidnit své hormony. Přece ho nechtěl už vidět. Udělá s ním jeden projekt a pak ať mu zmizí ze života
„já to myslím smrtelně vážně" Hyunjin se postavil a obešel stůl. Mířil si to rovnou k Jisungovi. Ten ho celou dobu sledoval a čekal co má vyšší v plánu.
Hyunjin během mžiku oka zapřel své ruce o opěradla na židli a nakláněl se nad Jisungem
„nepamatuju si, co se dělo tu noc, co jsi mě odvedl domů, ale jsem si jistý, že to bylo něco, čeho bych pak ráno litoval. Přesto teď, si jsem jistý, že není čas na to, litovat rozhodnutí, které udělám. To rozhodně ne" Hyunjin se po svém krátkém proslovu začal nebezpečně přibližovat. Jisungovo srdce začalo rychle bít. Hodně rychle. Skoro jako kdyby chtělo vyskočit z hrudníku. Byl namáčknutý na opěradle židle a snažil se splynout.
Hyunjin svoji jednu ruku přemístil na Jisungovu bradu a nadzvedl mu hlavu, aby mu viděl pořádně do obličeje. Konečně si mohl pořádně prohlédnout ty roztomilé tváře, krásné hnědé oči a plné rty, které jsou tak lákavé.
„motáš mi hlavu Hane Jisungu, ať se podívám kamkoliv, tam tě vidím, ať zavřu oči, tak opět vidím tu tvoji nevinnou tvář a ještě horší je, že když mám s někým sex, tak si představuji, že jsi to ty" Hyunjin šeptal Jisungovi do tváře a mladší mohl cítit, jak se do jeho kůže opírá teplý dech. Kdežto, jeho se pomalu ale jistě zadrhává.
Jisungovi přišlo nemístné mluvit o něčem takovém. To je přeci každého věc, co dělá ve svém intimním životě.
Jisung se neměl k mluvení, protože nevěděl co říct. Byl naprosto otupělý.
„ale když se na tebe tak dívám, jsem si dost jistý, že chci abys podemnou byl opravdu ty" Hyunjin se ušklíbl a neustále smějdil očima po Jisungově tváři a pozastavoval se na těch rtech, které ho tak lákaly
„nehraj si semnou Hwangu" Jisung zavrčel, když mu to začalo být lehce nepříjemné. Pokud si to všechno připustí, tak bude opravdu hodně červený.
„rád bych si hrál, ne že ne" Hyunjin měl neustále co odpovědět. Ale raději než mluvení, má něco jiného.
Proč se odbívat lehkýma holkáma, když může mít tohohle cukrouše. Přišlo mu to trochu divné, protože někdy nebyl na kluky. Ale možná je na holky a Jisunga. Kdo ví.
Hyunjin nečekal na odpověď a své rty přiložil na ty Jisungovi, který okamžitě podlehl. Nechal se vést pohyby, které dělal Hyunjin a oplácel každý polibek, který mu byl darovaný. Byl úplně mimo, nevěděl co dělá, ale to se očividně Hyunjinovi líbilo.
Jisung omotal ruce okolo Hyunova krku a prohloubil polibek.
Nevykládejte si to nějak zle. Jisung opravdu nevěděl co dělá.
Hyunjin omotal své ruce okolo Jisunga, zvedl ho ze židle a posadil na stůl. Sám si stoupl mezi Jisungovy nohy a dál se věnoval jeho rtům. Byly opravdu jemné tak, jak předpokládal.
Hyunjin samozřejmě nechtěl zůstat jen u rtů. Vlhkými polibky se dostal přes bradu až na krk, kde začal jemně kousat Jisungovu kůži. Zanechával po sobě červené flíčky a byl naprosto spokojený. Nejvíce teda, když se dostal pod Jisungovo ucho a mohl slyšet slastný stén, který opustil Jisungova ústa.

Jenže pro Jisunga tohle bylo jako kopanec, okamžitě od sebe Hyunjina odtáhl a zmateně na něj koukal.
Skoro jako kdyby netušil co se děje. Nemůže si ho nechat připustit k tělu. To není správné.
Jisung věnoval vyššímu pohrdavý pohled a seskočil ze stolu
„řekl jsem, ať si semnou nehraješ" Jisung popadl kabát, který si oblékl a svůj pohled věnoval Hyunjinovi
„nevypadalo to, že by ti to nějak vadilo. Naopak bych řekl, že se ti to líbilo. Hmm?" Hyunjin se ušklíbal. Zjistil, že má na Jisunga daleko větší vliv, než mladší dával vědět.
„jo jasně" Jisung sarkastický odceknul. A snažil se si upravit kravatu a límec na košili.
„ještě mi řekni, že by sis nedal říct" Hyunjin se uchechtl a sledoval, jak Jisungovy tváře červenají. Začínal opět vypadat roztomile
„ne nedal" Jisung zavrtěl hlavou a vydechl přebytečný vzduch. Zapl si sako, upravil kabát, vlasy a naštvaně sledoval Hyunjina
„měl by sis najít nějakou známost se kterou to vydržíš a přestaneš si hrát s ostatními" Jisung byl hodně citlivý, obzvláště teďka. Je to sice už víc jak týden, co dostal kopačky, ale opravdu to uvnitř sebe nese hodně špatně. Proto ani nepostřehl, že mu tečou slzy po tvářích, dokud na to neupozornil Hyunjin.

Just romantic (Hyunsung) Kde žijí příběhy. Začni objevovat