21.

262 33 0
                                    

Jisung po tom, co nechal Hyunjina vybrat film, se odebral z obýváku.
Vzal si telefon a objednal pizzu. Neměl náladu vařit a rozhodně nechtěl nechat vyššího, aby to dělal za něj.
Když už chill, tak se vším všudy.
Jisung se po krátkém telefonátu s pizzerii vrátil za Hyunjinem, který stále koukal na výběr filmů. Byl celkem nesvůj. Nemohl si vybrat.
Ani jeden z nich nechtěl koukat na nic romantického. Jenže, všechno je vždycky aspoň trochu slaďárna.
Hyunjin neustále přepínal a hledal ten správný, ale nic co by zaujalo jeho oči. Proto se pomalu otočil na Jisunga, který se právě usadil na gauč a chvilku se zapřemýšlel. Pro Hyunjina nikdy nebylo jednoduche si vybrat, na co se bude dívat. Vždycky, když něco hledal, tak ho to nakonec přešlo a šel dělat něco jiného. Jenže dneska nemohl. Dneska musel ukázat to úsilí

„jsem si jistý, že jsou ty filmy fajn, ale nedávno vyšlo nový drama. Tak co se podívat na to?" Hyunjin stále držel ovladač a ukázal ním na televizi, kde měl vybrané nové komediální drama. Kdo se nerad dívá na vtipné věci? No, sem tam se někdo najde, přesto Hyunjin ani Jisung to nejsou

„hmm, proč ne" Jisung kývl a Hyunjin to s nadšením, které měl vepsané ve tváři, pustil. Ještě to drama neviděl, ale podle ukázek se mu to jevilo, jako opravdu něco dobrého, co si zaslouží jejich pozornost.
Jisung celou dobu sledoval vyššího, jak se tváří. Viděl tu značnou změnu výrazu, když kývl na jeho nápad. Viděl, jak byl šťastný a vypadal, tak trochu jako malé dítě, kterému dáte lízátko.
Hyunjin zapln drama a sedl si vedle Jisunga. Obývák už měl zatažená okna, že neprošel ani jeden paprsek podzimního slunce a jediný zdroj světla, byla televize.
Už to bylo dlouho, co Jisung s někým koukal na televizi u něj doma. Hlavně protože na to neměl čas.
Jisung se přikryl velkou dekou, kterou měl sdílet s Hyunjinem. Oba dva od sebe seděli asi půl metru a lehký chlad, lechtal jejich těla, protože značný prostor, vytvářel průchod pro vzduch.
Ovšem, ani jednoho to netrápilo. Mezi nimi byla miska s popcornem a oba se soustředili na děj dramatu, na které právě koukají.
Jisung neměl tucha, že vůbec vyšlo něco takového, takže chtěl aspoň zjistit o čem to je.

Oba dva do sebe cpali popcorn a to rozhodně bez romantické chvilky, jakou by si každý představoval. Ani jeden se druhého v misce nedotkl, nekoukali na sebe a v zápěti se rozhodně nepolíbili.
Všechno bylo v klidu. Popíjeli horkou čokoládu a jedli všechno, co bylo nachystané.
Dokonce i pizzu, kterou Jisung objednal, už skoro snědli.

Uběhlo více jak tři hodiny a ani jeden nepostřehl, že čas utíká opravdu rychle.
Smáli se ději dramatu, občas zasmutnili nad sentimentální chvilkou a pak, ani jeden nepostřehl, že má toho druhého vedle sebe.
Hyunjin dal prázdnou misku od popcorn na stolek před ně a vrátil se do původní polohy. Opřel se o opěradlo a koukal na televizi. Bylo to součást dnešního dne, kdyby promluvil na Jisunga, který je zabraný do dramatu. Jak by to asi mohlo dopadnout? Proto se ani jeden zatím nesnažil navázat konverzaci.
O další dva hodinové díly později to nachvilku utli.
Jisunga už trochu bolely oči a chtěl jim odpočinout. Jen, nevěděl jak.
Televize byla potichu a Hyunjin vedle něj taky.
Jisung zavřel oči a nechal je, unavené od nepřirozeného světla, odpočívat.
Vůbec nedbal na to, že není sám.

„jestli jsi unavený, můžeš jít spát klidně půjdu domů" Hyunjin se ozval do ticha, když sledoval Jisunga, jak mu padla hlava dozadu a měl zavřené oči

„já nespím. Jen mě bolej oči. Zachvilku to bude dobré" Jisung se lehce usmál. Nebyl by tedy proti, kdyby si šel lehnout a spal. To je věc, kterou by mohl dělat klidně každý den a celý den. Jisung se nikdy spánku nebránil

„když půjdeš spát, tak se ti rychleji uleví"

„já vím, ale dneska máme strávit den spolu. Není důvod to nějak hrotit. Jsou to jenom oči. Můžeme zatím dělat něco jiného?" Jisung oči otevřel a podíval se na Hyunjina, který nevypadá, že by ho něco otravovalo. Myslel vážně úplně všechno, co řekl. Bylo by fajn, kdyby si Jisung odpočinul.

Just romantic (Hyunsung) Kde žijí příběhy. Začni objevovat