3. Bölüm

48.1K 2.4K 1.2K
                                    


Hepinize hi ebesini mıncırdıklarım.
Şu okuyup da oy vermeyen arkadaşlara sesleniyorum, bi yıldıza basmak bu kadar zor olmamalı
Şuradaki minik yıldıza basıp öyle okuyun bölümü canım ciğerlerim hadi. Yoksa bölüm görme hayalleriniz suya düşer bu şimdi için de geçerli, 20. bölüm için de geçerli, 100. bölüm için de geçerli
neyse

oy ve yorum atanlara teşekkür ederim ❤️

İyi okumalar <3

"Senin bu yaptığına ne denir Batı biliyor musun?" dedi sarı saçlı bir tanesi. Diğerleri bu dediğine gülerken Eslem Hanım ve Timur Bey bana baktılar sabır diler gibi. Allah yardımcın olsun bakışı atıyordular tam olarak. Tamam da alıştıra alıştıra mı söyleseydiniz?

"Ne denir Yankı?"

"Hatırlat sonra söyleyeyim, ortam müsait değil." diyip diğerleriyle beraber güldükten sonra gözleri bende takılı kaldı. Gülüşü yavaş yavaş soldu ve kaşlarını çattı.

''Aa bakın yeni eleman gelmiş!'' diye bağırıp beni gösterdi aynı sarışın çocuk. Aynı zamanda yürüyordular.

Salon çok uzun olunca malum.

"Abilerim olduğundan benim niye haberim yok?" dedim biyolojik anneye. Abi bozuntuları da yavaş yavaş yaklaşıyordular.

"Hiçbirimizin birbirinden haberi yoktu ki kızım." diye yanıtladı.

Kızım...

"Haklısınız." diyip gülümsedim acıyla. Biyolojik baba saçlarıma elini yaklaştırıp uzaklaştırdı, abilerden biri -sarışın olanı- konuşmaya başlamıştı. Hah! Başlıyoruz!

"E siz bu ufaklığı çoktan benimsemişsiniz!"

Ufaklığı?

"Almeda." dedim tekdüze ve içinde sinir barındıran bir sesle.

Beni baştan aşağı süzüp "Vay be! Asabiyiz. Severiz ha!" diyip yanağımdan makas aldığında laubali bir şekilde, kendimi geri çektim. Diğeri ise bana tebessüm ederek bakıyordu. Az önce yanımıza gelen gri pijamalı elemandı bu.

Sarı saçlı çocukla olan benzerliğimizi sorguluyordum içimde. Acaba ikizim falan mıydı? Benimkilere benzeyen çekik ve mavi gözleri ve sarı kumral karışımı saçları ve yürüyüşüyle adeta ikiz vibe'ı almıştım bu çocuktan. Ve benden birkaç santim uzun duruyordu.

"Ne bakıyorsun?" diye sormasıyla kendime geldim.

"Yakışıklı olduğumu biliyorum ama hemen o musibet gözlerini çek üzerimden." dedi işaret parmağını sallayıp.

Al o işaret parmağını...

Sus.

Sarı kafalı çocuk ve Batı diye bağırdığı yakışıklı çocuk yanımızdayken diğer ikisi de arkalarından ağır ağır ve aralarında konuşarak geliyordu. Amaç?

Bence olabildiğince iyi anlaşmaya çalışayım. Çünkü tam 4 kişilerdi! Hatta Eren ile beraber 5. Ve gördüğüm kadarıyla hepsi aynı düşünüyordu hakkımda. Yani pek iyi düşünen yoktu.

AlmedaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin