Selamsss okul sonrası yorgunluğa iyi gelir diye bölüm atıyorumsss
İyi okumalarsss <3
Edit: Bu arada arkadaşlar sınır koymayı unutmuşum amk IWBZIAJQOAZGYZSGS
Edit 2 : Arkadaşlar bazı yerlerde hangi akılla yazmışsam Yaprak yerine Yağmur yazmışım, Yağmur Almeda'nın eski kız kardeşi, Yaprak da Aslankılıç'ların eski kızı. Kafa karışıklığı olmasın
Sınır arkadaşlar bu sefer 100 oyy haddi bakim göreyim sizi ownziqwkwiddj
...Biyolojik baba bana konu listesi ve sınav takviminin fotoğrafını göndermişti. O zamandan beri sınavda çıkacak son konulara çalışıyordum. Biyolojik anne ise yarın eğer iyi hissedersem okula gidebileceğimi söyledi. Zaten sınavlar da yarın başlıyormuş.
Tam masa başında uyuya kalacağım sıra kapım yine hayvan gibi açılmıştı. O anki dalgınlık ve yine Batı malının hayvanlığı yüzünden irkilmiştim. Batı'yı karşımda görmemle şaşırmıştım da ayrıca. Okuldan geliyordu sanırım.
Beni görünce o da şaşırmış gibi olmuştu. Yine ne oluyor ya?
"Batı?"
"Senin benim odamda-" diyip içeri girdiğinde şaşkınlıkla ellerini kaldırdı. "Çok pardon! Gerçekten kendi odam sandım."
Ona gülüp "Önemli değil." diye geçiştirdim.
Ensesini kaşıyıp "Çantamı bıraktıktan sonra yanına geleyim mi?" diye sordu çekinerek.
Başımı olumlu anlamda sallayıp "Olur." dedim. Diğerleri gibi kötü yaklaşmıyordu bana. Daha sıcakkanlıydı ayrıca.
Defter kitaplarımı kapatıp Batı'yı beklemeye başladım. Bu sandalyeye oturmaktan sandalyeye yapışmıştım artık.
Batı odaya girmeden kapıyı çalmıştı. En azından çalıyordu kapıyı.
"Selam." diyip yatağıma oturdu.
"Selam." dedim ben de gülümseyerek.
"Çalışıyor musun?" diye sordu.
"Evet."
"Neye çalışıyorsun?"
"Hayatta kalmaya çalışıyorum." dediğimde karşılıklı gülmüştük.
"Neye çalışabilirim!? Ya fiziktir ya matematik!" dedim defterime sahte bir sinirle vururken.
"Valla işin zor. 11. sınıftın değil mi?" dediğinde yapıştığım sandalyeden kalktım ve yanına oturdum.
"Evet." dedim.
"17 yaşındasın?" dedi usulca başını sallayarak. Sorar gibi değil de daha çok teyit etmek için söylemişti.
Yatağın üzerinde dizlerimi kendimde çektim. "Biliyor musunuz; benim ailem, yani eski ailem, önce okutmak istememişler beni. Okutmayalım bunu, demişler de abim çocuk aklıyla 'o da benimle okula gelecek' demiş." dedim sonda acı bir tebessüm ederek. Ellerimle oynamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almeda
ChickLitGerçek ailem kitabı. ''Katranı kaynatsan olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker.'' ... "Kendi içinde kabullendiğini biliyorum. Sen de bildiğin sürece bana 'abi' demesen de olur ufaklığım. Ben seni yine her zaman çok seveceğim ve ömrüm yett...