53. Bölüm

5.3K 332 111
                                    


<>

Yerimde depresyona girmişçesine dalgın dalgın otururken dürtülmemle etrafıma baktım. Teneffüs olmuştu bile.

"Üsküdar'da sabah oldu. Günaydın."

Ömer'in sesini duymamla kendime geldim. Keşke gelmeseydim diye geçirdim içimden ama. Çünkü bu sabah onu öptüğüm ve onun da sonra beni öptüğü aklıma gelmişti. Ömer'den bakışlarımı kaçırırken konuşmamıştım.

"İyi misin sen?" dedi ve elini omzuma koymuştu.

Derin bir iç çektim. "Değilim." dedim dürüst olarak.

"Sen söylemeden önce benim sana kötü bir haberim olabilir." dediğinde gözlerim büyüdü.

"Ne oldu?" dedim endişeyle. Yanıma oturduğunda sıradaki çantamı alıp masama koydum.

"Korkma, çok kötü değil ama çok kötü."

Gözlerimi devirdim. "Çatlatacak mısın insanı?"

"Tamam, tamam. Ben bugün senden sonra eve gittim direkt. Annem uyanıktı. Beni görüp kolumdan tuttu ve..."

"Ve?"

"Senin sevgilin mi var, dedi." Korkuyla yerimde irkildim.

"Sen ne dedin?"

"Yok, dedim, ne alaka? Sonra bana dedi ki 'Merve bana bir şeyler söyledi de o iftiracıya güvenmemem gerektiğini biliyordum. Yine de sormak istedim sana.' dedi."

"Hani Merve ile annenin arasından su sızmazdı?" dedim. Geçen sefer böyle demişti Ömer bana. "Madem öyle niye güvenmiyormuş ona?"

"Öyle zaten ama annem çok güvenmiyor ona, nedenini ben de bilmiyorum. Neyse sonra dedi ki' Sınav senen zaten, böyle şeyler yapmaman senin yararına' Ben de 'ayıp ettin anne' dedim. Öyle."

"Aynen anne, yapmıyorum." deyip güldüğümde o da hafifçe güldü.

"Anne oğlun artık masum değil." dedi.

"Leyla da dershaneye gidiyor işte, sınavı var. Çok hırslı bu sene." deyip güldüm. "O sırada bizim Leyla." deyip Ömer'i işaret ettim başımla.

Ömer bu dediğime gülüp yüzünü buruşturdu.

"Abartma!" dedi.

Aklıma gelen şeyle gülümsemem yavaş yavaş soldu.

Dudaklarımı büzüp düşündüm. "Demişken... Ömer, ben senin derslerine engel olmuyorum değil mi?"

Ömer'in yüzünde bir tebessüm peydah ederken "Bilmem." dedi ve omuzlarını silkti. "Masa başına oturduğumda bazen aklıma düşüyorsun. Sonra bir bakmışım oraya oturuşumun üzerinden 4 saat geçmiş."

Ömer'in dediğine sırıtırken aklıma gelenlerle somurttum.

"Ne oldu? Asma öyle suratını." dedi Ömer.

"Ömer, eğer sınav senen diye ara vermek falan istersen... Yani ne zaman istersen sorgulamam. Seni anlarım."

Gözlerini devirdi. "Göz devirme ya öyle! Ciddi diyorum." dedim. "Hakkına girmek istemiyorum."

Sinirlendiğimi görünce elini saçlarıma attı. Gözümün önüne gelen bir tutam saçı kulağımın arkasına sıkıştırdı bu sırada zil çalmıştı.

AlmedaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin