Korka korka selamünaleyküm diyorum çünkü galiba ebemi skceksinizValla skseniz hakkınızdır bir şey diyemem
Biz en iyisi bölüm sonundaki açıklamada buluşalım
Bu arada önceki bölümü 9 ay önce attığım için unutmuş olabilirsiniz hatırlatayım şöyle : Yankı Almeda okuldayken derste onu aramış, Almeda telefonu açmayınca meraklanmıştı. Takdir edersiniz ki kriz anına denk gelmiş neyse. Almeda sonra ona geri dönünce ona çok kaba konuşmuştu ve Yaprak ile kıyaslamıştı (hiç hoş değil Yankı oğlum) Almeda da buna üzülmüştü kırılmıştı. Ve Yankı en son bir fotoğraf da paylaşmıştı Almedayla, en sonki gece Almeda ile uyurken (buna ben de şaşırdım) Almeda'nın ona söylediği şarkıyla hem de :))) merak ediyorsanız önceki bölüm sonunda bulabilirsiniz fotoğrafı.
(önceki bölümü ben bile unuttuğum için gidip tekrar okudum jqjsjwjwjsjjaa)
neyse bu kadardı
iyi okumalar :)
...
"Yok yastık mastık. Hadi çık odadan, uyuyacağım." dedim sertçe, bu sert tavrı ben bile kendimden beklemiyordum. Ama Yankı'ya olan sinirim bunları söyletiyordu bana hiç acımadan.
Yankı ise tavırlarıma hiç aldırmamış görünerek içeri girip kapıyı ardından kapattı. Ona göz devirip telefonuma bakmaya devam ettim.
Ama aklım Yankı'nın ne yaptığındaydı. Yatağın diğer tarafına oturup başını bazaya yasladı ve ayaklarını uzattı. Ona dönüp tip tip baştan aşağı süzdüm. O da beni aynı şekilde tip tip süzdü.
Bir şey demeden önüme döndüğümde derin bir nefes aldı. "Gördün mü attığım hikayeyi?" Sorma şekli, 'ben bir bok yedim, ama özür dilemeye yüzüm yodiceksinizdı.
"Senin uygulaman yok mu? Gözükmvpnr mu kimin bakıp bakmadığı?" diye sordum sertçe.
Yankı'dan ses geljsxbjsjwjwwfonumla oynamaya devam ettim. Paylaştığı hikaye ise daha yeni aklıma geçıkmalardıkmayı aşırı istiyordum şu an. Ama bakmayacaktım.
"Almeda, neler oluyor?" diye sordu Yankı. Daha da fazla dayanamamıştı herhalde. Alaykaçıyorsunuz
napıyorsunuzewjshshhwhwwhs? Ne bok yediğimi anlatacak mısın artık?" Umrumda değildi. Sabrının sonuna gelecektim gerekirse.
atacamdahahshhdshbwbwjswiwr tutuyor gibi. "Ne bok yediğimi anlatacak mısın?" Kelimeleri tek tek vurgulayarak söylediğinde ona döndüm sinirli yüzümle."Ne yaptığını bile hatırlamıyorsan benim sana söylememin bir önemi yok tamam mı!?" dedim sinirle.
"Ne yaptım işte? Gerçekten hatırlamıyorum. Kriz anıma denk gelmiş olabilirsin. Çünkü en son seni aradığımı hatırlıyorum." Tamamen bana döndüğünde tedirgin oldum. Sabah söyledikleri aklıma geldiğindeyse gözlerim dolmuştu. Telefonu sinirle komodinin üstüne bıraktım.
Yankı'nın gözleri ise dehşetle açıldı." Ne o? Ağlıyor musun?"
"Olabilirim değil, denk geldim zaten. Üf ya neyse. Boşver." deyip dizlerimi kendime çektim ve kollarımı dizlerime bağladım. Sinirli nefesler alıp vermeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almeda
ChickLitGerçek ailem kitabı. ''Katranı kaynatsan olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker.'' ... "Kendi içinde kabullendiğini biliyorum. Sen de bildiğin sürece bana 'abi' demesen de olur ufaklığım. Ben seni yine her zaman çok seveceğim ve ömrüm yett...