Ya arkadaşlar tam sakin küfür etmeyin attım bölümü ya
Medya : çok güzel bir şarkı. İndirip onunla okuyun bölümü
...
"Anne, Yaprak'ı bir dövdü bir dövdü varya!" diyerek kahkahalara boğulmuş bir şekilde benim Yaprak'ı nasıl dövdüğümden bahsediyordu Eren 1000.defadır.
"Batı tutmasaydı daha da döverdim de..." diye mırıldandım. Batı'ya imayla baktığımı görünce Eren "Keşke tutmasaydın Batı abi!" dedi kızgınlıkla.
''Lan saçmalama mal! Nasıl vurduğunu görmedin mi? Yaprak'ı öldürecekti az kalsın.'' dedi Batı.
''Abartmayın. O kadar da sert vurmadım.'' diye mırıldandım. Aslında o anki sinirle biraz sert vurmuş olabilirdim.
''Almeda, bir dahakine benim için de vurur musun bir tane?'' dediğinde Arat, yaklaşık bir 20 dakikadır halının mavi siyah desenlerini inceleyen gözlerim gözlerine çıkmıştı.
Bu arada sanırım ilk defa bana uzun bir cümle kurdu.
''Unutmam.'' dedim gülümseyerek.
...
Yankı'dan...
Salona girdiğim gibi gördüğüm yüzle adımlarımı duraklattım.
Acaba bu sefer nasıl sinirlendirsem?
Onu bir süre izleyip ne yapacağım hakkında planlar yaparken izlediğimi hissetmiş gibi arkasını dönüp direkt bana baktı. Hissetmişti adeta. Tepkisizdi şu anlık. Birazdan delirebilirdi.
Tek kaşımı kaldırıp gülümsedim. O ise iki kaşını birden kaldırıp gözlerini kısıp gülümsedi. Onun gülümsemesi de benimkine benziyordu, alaycıl. Sonunda onda kendimden bir özellik gördüm.
Aslında benziyorduk. En az dış görünüşümüz kadar huy olarak da benziyorduk. Fakat onu kabullenemiyordum. Yaprak'tan sonra bu mümkün değildi.
Ona karşı ön yargılı değildim. Başlarda öyleydi evet. Ama şu an değildi. Ancak ona şu anlık yakın da olamazdım. Güvenemezdim. Bir daha yapamazdım aynı hataları.
Ona alışmam kolay olamazdı.
Ve onu sinirlendirmek nedensiz bir biçimde hoşuma gidiyordu. Neden bilmiyorum ama sinirlenince verdiği tepkiler çok... Tatlıydı sanırım. Ama bu onu sevdiğim anlamına gelmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almeda
ChickLitGerçek ailem kitabı. ''Katranı kaynatsan olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker.'' ... "Kendi içinde kabullendiğini biliyorum. Sen de bildiğin sürece bana 'abi' demesen de olur ufaklığım. Ben seni yine her zaman çok seveceğim ve ömrüm yett...