LouisTomlinson
21,016 likes
LouisTomlinson today in white🕊1,281 comments
johannahdeakin moc ti to sluší zlatíčko ❤lottietom brácha, sekne ti to, snad někoho konečně sbalíš na tu svoji sexy prdel 😏
MrBD teču z tebe zlato 😏
LouisTomlinson @MrBD za prvé, tyhle komentáře si můžeš nechat pro sebe a za druhé, nejsem žádný zlato.keistova.k. panebože Lou, máš nádherný outfit
zizina jak děláš to, že jsi tak hubený?!?
us2er bože on má tak úžasnou postavu
kimberlyx ahoj Lou, mohla bych se tě zeptat, jestli držíš nějakou dietu? Protože, co já bych dala za to mít takovouhle postavu!
Rychle jsem na instagram přidal fotku mého outfitu a čekal, než z koupelny vyleze Niall, můj spolubydlící a nejlepší kamarád už od základky, abychom mohli jít do školy.
„No konečně, to ti to trvalo." pokroutil jsem nad ním hlavou, zvedl jsem se z postele, na záda si hodil batoh, do ruky si vzal mobil, peněženku a klíče a i s Niallem vyšel ven z pokoje, a mohl zamknout.
„Co všechno dneska máme za hodiny?" zeptal se mě po cestě, kdy jsme si jen tak na chodníku kopaly s kamínkem.
„Dějiny architektury, kreslení, matiku, angličtinu, dvě hodiny těláku, pak by tam měla být přednáška o architektuře 18. století a už nic jiného, ale nevím, jak to jde po sobě, ale první hodina je angličtina." vyjmenoval jsem všechny předměty.
„Na tělocvik a dějiny budeme mít toho nového učitele. Zahlédl jsem ho včera na chodbě a je celkem hezkej. Hodil by se k tobě." mrknul na mě a já na něj jen zíral.
„Niallere. Ty sprosťáku, vždyť je to náš učitel." praštil jsem ho do ramene a pokroutil nad ním hlavou.
Ve škole, jsme každý přišli ke své skříňce, kam jsme hodili věci a s učebnicí a sešitem do Ajiny šli do třídy. Ve třídě jsme si zabrali místa co nejdál a zároveň nejvýš od učitelů abychom si tam mohli kdyžtak opisovat, kdybychom něco psali, jelikož tadyma se k nám nedostane, jelikož je tady malá ulička.
Hned jsme si rozložili učení na místa a vytáhli mobily. Okamžitě jsem najel na instagram a projížděl příspěvky, které mi vyjeli nahoru.
„Takže třído, dneska si povíme o něco o Williamovi Shakespearovi." začal mluvit učitel, jakmile vešel do třídy. Na stůl si položil věci a na tabuli napsal jeho jméno.
„Co o něm víte?" projel nás všechny pohledem.
Před námi, se přihlásila Stacy a začal povídat.
„Byl to anglický básník, dramatik a herec. Narodil se v 16. století. Jeho nejznámější díla jsou Romeo a Julie, Hamlet a třeba Othello." řekla stručně.
„Správně Stacy. Teď si otevřete učebnice na straně 168 a přečtěte si úryvek z Hamleta." zaúkoloval nás.
„Nialle?" šeptl jsem k němu, zatímco si ostatní četli.
„Ano?"
„Jak vypadal ten novej učitel?" podíval jsem se na něj.
„Copak, že tě to najednou zajímá? Přece jen to tvůj učitel." zasmál se potichu, aby nevyrušil učitelku.
„Nialle!" zašeptal jsem a psíma očima jsem se na něho zahleděl.
„No fajn. Neviděl jsem ho moc zřetelně, ale měl krátký kudrnatý vlasy, byl vysokej, měl potetovanou paži. Zepředu jsem ho neviděl, ale zezadu vypadal mega hezky." popsal mi ho. Chtěl jsem mu na to něco odpovědět, ale vyrušil nás učitel.
„Tomlinsone, co mi povíte o úryvku z Hamleta?" hodil na mě škodolibý pohled, jelikož si myslel, že když neposlouchám, tak to nevím, ale opak je pravdou.
„Stráže zahlédnou ducha, velice podobného jejich mrtvému králi, proto si na to poté zavolají někoho, kdo tomuto rozumí, duch se jim pak snaží něco říct, ale jelikož zakokrhá kohout, duch se vyleká a zmizí." odpověděl jsem mu jednoduše. On se jen pousmál.
„Správně pane Tomlinsone. Vidíte, i když nedává pozor, ví odpověď." spokojeně se usmál učitel. Všichni se na mě po jejich slovech hned podívali.
„Tyvole, já už z tebe nemůžu. Ty si tady chodíš v sukních a ještě všechny ztrapňuješ tím, že umíš všechno říct do pěti sekund. Fakt boží, se pak nediv, že tě Liam a Zayn šikanují. A ani se nedivím, že ti ještě nikdo neopíchal prdel, když se oblíkáš jak holka." začal mi nadávat Anthony. Popravdě, to že mě všichni šikanujou, je pravda a divím se Niallovi, že se se mnou baví.
„To by stačilo Anthony!" zvýšil hlas učitel.
„Lou nevšímej si toho." pohladil mě po rameni Niall. Já se jen smutně pousmál, jelikož všechno co řekl je pravda. Dál jsem se už celou hodinu věnoval jenom matice a byl zticha.
Po hodině jsem se hned sbalil, ani jsem nečekal na Nialla a šel na záchodky, kam jsem si stoupl před zrcadlo a rozbrečel se.
Stál jsem tam takhle asi tři minuty, než na záchodky nevtrhnul Zayn a Liam s cigaretami v puse
„Ale, ale, naše malá buzna zase brečí. A k tomu zase vypadá jako holka. Bílá sukýnka a tričko. Aby ti to nikdo nezašpinil." uchechtl se a podkop mi nohy, čímž jsem spadl a bouchl se do hlavy a ještě víc se rozbrečel.
„Ježíši nebul zase, však si jen spadnul. Teď, ale nastav tu svoji šukatelnou prdel, ať si můžu zašukat a Zayn taky." típl Liam cigaretu. Už jsem čekal, že se na mě vrhnou, ale z jedné kabinky někdo vylezl, neviděl jsem, kdo to byl, jen jsem viděl, že má Chelsea boots.
„Vypadněte od něj. Oba dva. Hned!!" zařval chraplavý hlas. Liam a Zayn hned utekli a já se na zemi rozbrečel. Bylo mi jedno, že mám vyhrnutou sukni a jdou mi vidět kalhotky. Zajímalo mě jen to, že jsem mohl přijít o panictví, zrovna s těmito dvěma.
„NESAHEJTE NA MĚ!" zařval jsem na muže, když se mě pokusil zvednout. Okamžitě jsem se mu vzepřel a rozutekl se pryč. Ještě předtím, než jsem vyběhl, jsem se otočil na mého zachránce a zjistil, že je to ten nový učitel jak říkal Niall, proto jsem mu jen věnoval omluvný a děkovný pohled zároveň.
Vyběhl jsem ze záchodků a běžel ke skříňkám, kde jsem vrazil do Nialla, který se zrovna s někým bavil.
„Zase to udělali?" zeptal se mě smutně, když jeho tehdejší společnost odešla.
„Ne, zastavil je ten nový učitel, kterého jsi mi popisoval a zepředu, vypadá jako Bůh. To musím uznat." zčervenal jsem a sklopil hlavu.
„Ale, ale, náš Louis se nám zamiloval do profesora. Máš štěstí, zrovna teď, ho máme na dějiny architektury, tak pohni, ať nepřijdeme pozdě do třídy." poplácal mě po zadku. Já na něj hodil vražedný pohled, kterému se jen zasmál a už mě táhnul do třídy.
Ahoj lidičky,
vítám Vás u dalšího příběhu. Kapitoly by měli vycházet pravidelně jednou za týden, zřejmě v pátek. Doufám, že se Vám bude příběh líbit. Takže doufám, že snad uspěje a aspoň někoho bude bavit.Kdyžtak mi sem napište nynější názor na knihu, chtěl bych vědět, jestli v ní pokračovat nebo ne.
All the love xoxo
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...