Blíží se další kontrola, kdy už konečně zjistíme, co máme za pohlaví miminka.
Tak strašně moc se těším na to naše miminko. Moc bych si přál, aby naše první miminko byl chlapeček. Chci, aby potom chránil svoje mladší sourozence pokud nějací budou.
Louis je teď v kuchyni a něco si kuchtí, jelikož ho chytla mlsna. Já sedím v obýváku a koukám se na nějaký film, který teď běží v televizi.
Louis je teď dost přecitlivělý, když se koukáme na nějaký film, kde se něco stane zvířátku, tak chvíli brečí a pak nadává tomu někomu, co to udělal.
Hodně na mě křičí, jen kvůli kravinám, ale pak mi za pár minut brečí na rameno, že se mi moc omlouvám za to, že na mě byl hnusný.
Prostě je teď citlivka, za to ale v noci má energii na rozdávání. Jako vůbec si nestěžuju.
„Lou, jdeš?" houknu na něj.
„Jo, počkej, já to ještě nemám dodělaný." zavolá na mě, zřejmě s plnou pusou. Jen se uchechtnu a víc se položím do sedačky.
HarryStyles
2,720,530 likes
HarryStyles new hair cut98,703 comments
LouisTomlinson hot boyfriend😏🥵🥰annetwist beautiful son❤
nickloner seggsyharrystyleslover panebože! On vypadá tak strašně hezky!! Panebože, vypadá jako princ❤👑🥵
malikz @harrystyleslover bože, to jsou ty dnešní vlhký třináctky🤦♀️🤦♀️johannahdeakin beautiful ❤👑
Louis do obýváku došel s plným talířem jídla, čemuž jsem se zasmál.
„Čemu se tlemíš?" hodil na mě naštvaný. Je to tu zase! „To se nemůžu ani pořádně najíst?"
„Já nic neříkám, zlato, papej si, jak chceš." usměju se na něj a pohladím ho po noze, když si sedne vedle mě.
„Uvědom si, že nosím tvoje děcko Stylesi, takže mi nic neříkej. Budu si jist co chci." uraženě se na mě podíval a zakousne se do rohlíku a odsune se ode mne dál.
„Ale notak nebuď na mě hnusnej. Nic sem ti neudělal." přisunul jsem se k němu a stáhl si ho na klín.
„Promiň." zašeptal.
„To nic zlato." pohladil jsem ho po boku a svoje ruce přemístil na jeho bříško.
----
„Chtěl bych chlapečka," řekl Louis, když jsme v objetí leželi v ložnici v posteli. „Aby pak mohl chránit mladší sourozence." pousměje se Louis a pohladí si bříško.
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...