„Mami, kde je vůbec táta, ještě jsem ho dnes neviděl?" zeptal se zničehonic Harry. Zvedl jsem pohled od alba a podíval se do jeho krásných očí.
„Měl by být na zahradě s tvým dědečkem." zasmála se Anne. Já jsem svůj pohled přesunul zpět na fotky. Zaujala mě jedna, na které Harry vypadala k sežrání.
„Tady mu byly 4 roky. Bylo to na Vánoce. Dostal tenhle overal na spaní a samozřejmě si ho musel hned vyzkoušet." uchechtla se Harryho babička. Já na ni stočil zrak a usmál se.
„Tady je Harry a jeho expřítelkyně Kendall. Chodili spolu asi rok. Než se spolu nerozešli. Víš proč se rozešli?" zasmála se Anne, já jen kývl hlavou, na náznak, že nevím. „Protože jsme se koukali na televizi a v nějakým filmu byla zrovna sex scénka a Harrymu se postavil. No jenže to nebyla jen tak ledajaká scénka. Byly to dva gayové." zasmála se Gemma. Já lehce po vytáhnul koutky. Harry na té fotce s tou dívkou vypadala velice šťastně. A ještě k tomu, když spolu byli rok, to už ten vztah asi něco znamenal. Možná jsme na to s Harrymu šli moc rychle. Možná, pro něj nejsem ten pravý.
„Děje se něco Lou?" zeptala se mě Gemma.
„Ne nic, všechno je v pořádku." falešně jsme se na ní usmál.
„Dobře, já jen, že si moc nemluvil, takže jsem se bála, že se třeba něco stalo." uchechtla se. Já jen po kroutil hlavou. Fotoalbum jsme měli prohlédnuté do půl hodiny a já se vydal za Harrym s tím, jestli by mi dal klíče od jeho pokoje.
„Uh, dobrý den, pardon, že ruším, já si přišel jen na chvíli vypůjčit Harryho." usmál jsem se na zřejmě Harryho otce a jeho dědečka.
„Harryho, kdopak to je?" otázal se asi Harryho otec.
„Tati, dědo, tohle je můj nejmilovanější přítel Louis. Louisi, tohle je můj dědeček a taťka." představil nás Harry. S každým jsem si potřásl rukou a s omluvou, jsem si od nich na chvíli půjčil Harryho.
„Copak potřebuješ lásko moje?" usmál se na mě Harry.
„Dal bys mi prosím klíč od tvého pokoje, jsem unavený a chtěl bych spát." zeptal jsem se.
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...