HARRY'S pov
„Harry, já se jdu kouknout, jestli mamka nepotřebuje jít pomoct s obědem." zamumlal mi do hrudi, když jsme spolu už asi půl hodinu leželi na posteli a poslouchali jsme starý písničky.
„Dobře, já půjdu s tebou." usměju se na něj a rukou ho pohladím po zadečku. On se tomu jenom zachichotá, věnuje mi dlouhou mlaskavou pusu a zvedne se ode mne. Já se s povzdechem taky postavím a v jeho patách jdu dolů do kuchyně, kde stojí Jay a vaří.
„Mami, chceš nějak pomoct? Klidně si jdi lehnout, my s Harrym uvaříme. Aspoň si na chvíli odpočineš." pohladil ji Louis po zádech a starostlivě se na ni podíval. Jay se ještě neotočila, takže ani neví, že tu jsem taky.
„Děkuju Lou, to byste byli hodní, jen nechci, aby si Harry myslel, že se neumím postarat ani o vlastní rodinu." smutně se pousmála. Viděl jsem, jak ji po tváři teče jedna slza.
„Jay, toho se nemusíte bát, já to s Louisem moc rád uvařím, aspoň si odpočinete, Vaše tělo to potřebuje, stejně jako ti dva andílci tam." usmál jsem se na ni a pohladil ji po rameni.
„Oh, Harry, nevěděla jsem, že tu jsi. Ale, tak děkuji, aspoň si s Louisem užiješ nějaký ten čas, když se ve škole moc nevídáte." pohladila mě po tváři a šla si do obýváku, sednou na sedačku.
„Jak tak koukám, mamce ses zalíbil, teď už jen Danielovi a pak tě vezmu k Markovi, tomu se zalíbíš stoprocentně." zasmála se Louis a já na něj jen nechápavě koukal. Kdo je ksakru Mark?!?
„Eh, Lou, můžu mít otázku? Proč Danielovi neříkáš tati a kdo je sakra Mark?"
„Oh, jo promiň, to jsem ti zapomněl říct. Daniel, je můj nevlastní táta, Je to táta těch dvou co jsou u mamky v břichu, moc se ale s Danielem nemusíme, nedokáže snést fakt, že jsem gay. Mark je taky můj nevlastní táta. Je to táta holek a já po něm mám příjmení Tomlinson, beru ho jako vlastního, jelikož s námi byl od mých pěti. No a můj otec, ten je ve věznění za brutální vraždu, takže, asi tak no." zasmál se.
„Oh, aha." přikývl jsem a dal se do vaření. Po tváři se mi kutáleli slané slzy. Nevěděl jsem, že to můj andílek, měl takhle těžký a vlastně pořád má.
„Hej Hazz, nic se nestalo. Neplakej zlato, za nic nemůžeš, no tak Harry. Já jsem v pořádku. Mám tebe a za to jsem moc rád. Payna a Malika jsem neviděl dlouho, Nialla tedy taky ne, ale to nevadí. Mám tebe, to mi stačí." celou dobu mě držel za tváře a palci mi stíral slzy. Ani nevím, proč jsem brečel, prostě, jsem si nemohl připustit, že jsem tu nebyl, abych ho ochránil.
„Promiň, já, nechtěl brečet." zakroutil jsem hlavou.
„To nic zlato, pojď, jdeme to dovařit a pak se půjdeme projít." věnoval mi dlouhou pusu, při které jsem mile rád spolupracoval.
---
„Mami, já jdu Harrymu ukázat město a prostě se jdeme projít, takže nás nehledej. Vrátíme se do šesti." houkl Louis do domu, než za námi zavřel dveře. Já si s ním propletl ruce a nechal se jim vést po městě, kde dřív studoval. Šli jsme hodnou chvíli, než jsme zastavili před velkou budovou, ve které Louis strávil jeho devět let.
Hall Cross School.
Dlouhou dobu, jsme jen tak stali před budovou, než jsme si sedli na lavičku, která tu byla a Louis mi vyprávěl vtipné historky jeho a Nialla, když sem chodili. Před školou jsme strávili asi půl hodinku, než se Louis nezvednul a řekl mi, že mě zavede ještě na pár míst. Druhé místo, jak mi řekl, jeho tajné, bylo asi dvacet minut od školy, byla to rozlehlá louka s velkým bukem uprostřed. Louis na něj obratně vylezl a hned po něm i já.
„Sem jsem chodíval vždy po škole si vyčistit hlavu od všeho možného. Od školy, od otce, od spolužáků, tady jsem věděl, že jsem sám a můžu chvíli přemýšlet." usmál se na mě a opřel se o větev za ním.
„Je to tu nádherné." rozhlédl jsem se kolem po louce. Lou na to pouze přikývl a sledoval, jak z lesa právě vycházejí dvě srnky, aby se mohli napást zeleně.
Z Louky jsme šli asi po hodině, jelikož jsme nechtěli vyrušit srnky z pasení a dovádění. Poslední místo, které mi ukázal, byl hrob jeho prarodičů. Tady jsme se zdrželi nejdéle. Louis jim zapálil svíčku, trochu jsme upravili trávník kolem hrobu a pak jsme se na ně jen tak koukali.
Domu jsme se vrátili kolem páté, když Jay zrovna volala holky na večeři, při které jsem se seznámil s jeho sestrami. Po výborně večeři, jsem pomohl Louimu s nádobím a pak jsme se vydali do pokoje, kde jsme oba unavení, padli do postele. Pak jsme se postupně převlékli do pyžama a šli spát, jelikož jsme byli oba dva unavení.
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanficSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...