Je půlka srpna a Harry se rozhodl, že pojedeme na Hawai. I s mojí rodinou i s Harryho.
Právě sedíme v letadle a čekáme, než poletíme. Já s Harrym sedíme spolu, za námi sedí Fizzy s Lottie a Gemmou a před námi zase naše mamky s Daisy a vedle nich přes uličku sedí otcové a Phoebe.
Já sedím u okýnka a Harry hned vedle mě. Hlavu mám na Harryho rameni a snažím se držet otevřené oči. V noci jsme toho s Harrym moc nenaspali a hlavně jsme vstávali brzo ráno, takže jsem se moc nevyspal. No, když to tak počítám tak asi nějaký čtyři hodiny.
„Unavený miláčku?" zeptal se mě Harry a rukou mě pohladil po koleni.
„Trošku jo. Snad to dospím teď." usměju se na něj.
„To je jasný." usměje se nazpátek a políbí mě na čelo.
„Dobrý den, máte tu volno?" zastavil se u naší sedačky nějaký muž.
„Ano máme." usmál se na něj Harry a zvedl ze sedačky naše batohy, které položil na zem.
„Děkuji." usmál se a usadil se vedle Harryho.
„Prosíme všechny cestující, aby se připravili na vzlet letadla a aby si zapoutaly bezpečnostní pásy." řekla letuška do mikrofonu. Všichni jsme se začali poutat. Dále nám letuška řekla takový ty základní věci, co dělat, kdyby se něco stalo.
----
„Mohu se Vás zeptat, kam letíte?" řekl z ničeho nic ten muž, který si k nám přisedl.
„Na Havaj s rodinou." odpověděl mu s nezájmem Harry.
„To je náhoda, já také."." usmál se. „Jinak já se jmenuji Jered, Jered Grey." usmál se na nás a natáhl naším směrem ruku.
„Harry Styles." potřásl si s ním Harry.
„Louis Tomlinson."
„Těší mě." řekl stále s úsměvem.
„Nás taky." usmál jsem se na něj a z noh si skopl boty, abych si mohl hodit nohy na Harryho. Ten si přes ně hodil ruce a přitáhl si je blíž.
„Budeš spát?" koukl na mě Harry mezitím, co mi hladil moje čerstvě oholené nohy.
„Asi ano. Jsem po včerejšku unavený." uchechtl jsem se a zčervenal.
„To se ti ani nedivím, teď ale spinkej, až tady bude jídlo, tak tě vzbudím." usmál se na mě a políbil mě na rty.
„Dobrou Hazz." zamumlal jsem, než jsem usnul.
HARRY
Když Louis usnul, tak jsem si vytáhnul mobil a vyfotil si mého spícího Louise. Je roztomilý, když spinká. Takové roztomilé kotě.
HarryStyles
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanficSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...