Předem bych se chtěla omluvit. Dnešní díl bude víc s Instagramem než předešlé díly.
__________________________________________________
Ráno jsem se probudil, jako posledním dva týdny, sám. Harry je zřejmě zase u nějakého klienta. Myslel jsem, že aspoň dnes zůstane doma, když máme to roční výročí, ale zřejmě ne. Měl jsem pro nás, až bych se vrátil ze školy, plány.Vstal jsem z postele, oblékl se a vydal se do kuchyně si připravit svačinu a snídani. A o půl osmé jsem se vydal směrem ke škole.
LouisTomlinson
89,720 likes
LouisTomlinson he's too busy...6,729 comments
johannahdeakin miluje tě, tomu věř❤annetwist Lou, neboj, nezapomene
wshhs panebože strašně moc ti to sluší🥵
Do školy jsme přišel asi deset minut před zvoněním, takže jsme si ze skříňky vzal učebnice a sešity a vydal se do třídy. První hodinu jsme měl stavební konstrukce.
Niall nepřišel na hodinu, takže jsem se celou hodinu nudil a neměl co dělat. Učitel, kterého jsme měli, byl strašně nudný.
----
„Kde je si sakra byl?" vykřikl jsem na Nialla, když přiběhl o přestávce na druhou hodinu,
„Byl jsme u zubaře, promiň," zasmál se a sednul si vedle mě. „jinak, sluší ti to." kývl k mému dnešnímu outfitu.
„Děkuji. Chtěl jsme udělat Harrymu radost, ale je zase pryč, takže." pokrčil jsme rameny.
„Nemáte dneska náhodou výročí?" povytáhl obočí.
„Jo máme, ale spíš mi řekni, co Liam a Zee s jejich firmou?"
„Jo, no vidíš, to jsem ti chtěl říct. Klukům se daří, už mají koupené prostory a začínají tam rekonstruovat. A mám ještě jednu novinku. S Liamem se stěhujeme do společného domečku." zaradoval se. Celý zářil.
„Panebože, gratuluji vám. A řekni to i klukům, že jim gratuluji." objal jsme ho a pevně ho držel u sebe.
niallhoran
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...