Bože lidičky, já neumím počítat!🤦♀️ Pokud si dobře pamatuju, tak zjistili, že je Louis těhotný v únoru, takže se měl Freddie narodit v říjnu. No a vaše milá autorka napsala že se narodil v lednu...
__________________________________________________a nine months later
HARRY
Společně s Liamem, Zaynem, Gemmou, Jay a mým už deseti měsíčním synkem Freddiem a synovcem Johnem jsem v pokoji, který tento zámek má.
Louis s jeho sestrami, Niallem, Gigi a moji mamkou jsou v jiném pokoji.
Robin s Markem a Mikem jsou dole u oltáře a dodělávají poslední úpravy, se kterými jim pomáhají naši prarodiče a zbytek rodin.
Dneska je totižto den D. Můj a Louiho velký den. Dneska máme naší dlouho očekávanou svatbu.
Stojím před zrcadlem a kontroluju se ve svém obleku. Mám na sobě jako normální ženich černý oblek a bílou košili. Moje ostříhané vlasy jsou přirozeně rozházené do všech světových stran, přesně jak se to Louimu líbí.
Na prstech mám svoje prstýnky, které vlastně nikdy nesudávám, jediný prst, který mám volný, je prsteníček na levé ruce, kam mi dneska prstýnek přibude, pokud si to Louis nerozmyslí. Ani si to neuvědomím a prsty kroužím kolem dokola volného prsteníčku.
„Harry, v pohodě?" Jay mi na rameno položí ruku a v zrcadle se na mě s upřímně usmívá. Kluci a Gemma nás neposlouchají, jelikož si hrají s kluky.
„J-jo, jen jsem nervózní. Bojíme se, že by si to mohl Louis rozmyslet." zoufale se uchechtnu. Jay se na mě chápavě usměje.
„Tvoji nervozitu chápu, zlato, ale bát se vážně nemusíš. Louis je do tebe zamilovaný až po uši, to poznám, stejně jako ty do něj. Lou nemá žádný důvod ti u oltáře říct NE." pohladí mě po zádech.
„Asi máš pravdu. Bože, vždyť jsem Harry Styles, snad si ještě věřím ne?!" zasměju se s pohledem v zrcadle, který směřuje na mě.
„No vidíš! Tak se nepodceňuj. Já jdu teď za Louisem, pošlu ti sem mamku." usměje se a s rozloučením odejde z mého pokoje.
„Tak co brácho? V pohodě?" zeptá se Zayn, který má na sobě pastelově růžový oblek s bílou košilí.
„Jo, jen jsem prostě nervózní." uchechtnu se a pohupsnu, abych ze sebe setřásl tu nervozitu.
„To je jasný, že budeš nervózní, vždyť je to tvůj velkej den!" usměje se a lehce mě bouchne do ramene.
„Jo to je." usměju se. Svůj pohled přesunu na mého synka, který se snaží postavit ze země, na které si s hrál s autíčkem. Pomalu k němu dojdu a dřepnu si k němu. Freddie sebou kecne na zem a zvedne ke mně svoje modrozelená očka. „Můžu být prosím chvíli sám?" kouknu na kluky a Gemmu.
„Já půjdu za Louim jo? Ale buď nachystaný, za chvíli to začne." přejde ke mně Gemm a vtáhne do objetí. Když se ode mne odtáhne, dá mi pusu na čelo a i s Johnem v náruči se vydá za Louim.
„Budeme čekat pod schodama." usměje se na mě Liam. S posledním pohledem na mě a Freddieho, kterého už držím v náruči, se Zaynem odejdou z pokoje.
„Tak zlatíčko moje, za chvíli už budeme všichni Stylesovi. Tvůj malej taťka už bude jenom můj, i když to byl vlastně doteď." usměju se na něj, posadím se na pohovku a Freddieho si posadím na stehna. „Moc tě miluju, Freddie. Ty i tvůj tatínek jste to nejlepší, co mě v životě potkalo a jsem za vás tak strašně moc rád." pohladím ho po hlavičce, kam mu následně vtisknu pusinku.
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...