45. Valentine's day 2/2 ✔

872 56 4
                                    

Kapitola je 15+
Takže, pokud má někdo potřebu to nahlašovat, tak to prosím nedělejte !! Někdo si to přečíst chce.
__________________________________________________

„Ero, Agnu!" zakřičel jsme z předsíně, když jsem v ruce držel dvě vodítka. Louis se ještě obléká, aby mu nebyla zima.

S hlasitým štěkáním se ke mně dohnali oba dva a začali po mě skákat.

„Neskákejte!" řekl jsem přísně. Oba se uklidnili a sedli se přede mě. Obou jsem připl vodítka a společně jsme čekali na Louise.

„Už můžeme jít." ozval se ze schodů Louisův hlas. Všichni tři jsme se na něj podívali. Vypadal nádherně, sice na sobě měl klučičí oblečení, ale vypadal jako moje malá princezna.

HarryStyles

1,737,623 likesHarryStyles My only princess!🥰🥵 He look so handsom❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

1,737,623 likes
HarryStyles My only princess!🥰🥵 He look so handsom❤

65,803 comments
paxnel 🥵🥵
niallhoran @paxnel aby se ti nepostavil...😡
paxnel @niallhoran ale lásko, vždyť mám tebe a tvoji prdelku😏❤
malikz @paxnel @niallhoran no a teď si to jsou rozdat😶😶

kimberlyx bože, nejlepší outfit 🥵❤

johannahdeakin moc mu to sluší. Jo a stavte se i s klukama, holky vás už chtějí vidět.🥰
HarryStyles @johannahdeakin neboj Jay, přijedeme příští týden v sobotu, v úterý jdeme k Edovi❤❤

„Moc ti to sluší, zlatíčko moje." dojdu k němu i s pejskama a obejmu ho kolem pasu.

„Děkuju, teď už ale pojďme, chci se už projít." vzal si ode mne Agnuse a rozběhl se ven z baráku. Agnus tomu dodal ještě tu správnou atmosféru, když začal štěkat a skákat s Louisem.

„Tak pojď, Ero, jdeme za těma pošukama." zasměju se. Ero šťastně zaštěká a rozejde se po mém boku za něma.

„Lou, čekejte na nás!" křikl jsem na něj, když byli docela daleko od nás. Jenže Loui mě asi neslyšel a tak si šel dál, jen jsem nad tím pokroutil hlavou. Vzal jsem si Erona do ruky a rozběhl se za ním. Když mi Louis zašel za roh, tak jsem trošku přidal, abych ho dohnal.

Jenže, když jsem ho uviděl za rohem, tak se mi tělem rozehnal hněv.

Louis stal jako sloup, vůbec se nehýbal, skoro ani nedýchal, jelikož před ním stál Anthony. Agnus byl v ochranné pozici, což bylo před Louisem, vyceňené zuby a vrčel.

„Dobrý den, pane Lópezi." položím Erona na zem, který hned přejde k Agnusovi, opakujíc jeho čin. Opatrně jsme položil Louimu ruku na záda, aby se trochu uvolnil. Louis se na moji ruku namáčkl a předal mi Agnuse.

Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat