43. Dogs ✔

882 54 4
                                    

HARRY

Vzbudil mě budík, který jsem měl nastavený na půl pátou, abych stihl vyjet. Rychle jsem vypl budík, abych neprobudil Louise. Ze skříně si vytáhl černé rifle, černou košili, ponožky a trenky a šel se do koupelny převléknout. Ještě jsem si vyčistil zuby a opláchl obličej.

Došel jsem dolů, kde jsem si na cestu vzal aspoň dvě jablka, abych měl aspoň něco k jídlu.

Zkontroloval jsem, zda mám peněženku, klíče mobil, přepravky jsou v kufru, takže mužů vyrazit. Dneska je pátek, s oběma ženami jsem domluvený, že dnes přijedu, a Louis by měl mít jenom čtyři hodiny. Zamkl jsem barák, aby mi někdo nevzal Louiho, nasedl do auta a vyjel na dvou hodinovou cestu do Sheffieldu, kde si vyzvednu mastina, potom dvacet minut do Rotherhamu pro Dobrmana a pak hodinu domu.

Sice je to zajížďka na celé ráno, ale tak co bych pro Louiho neudělal.

Do navigace jsem žádal přesnou adresu a mohlo se jet.

Jak už jsem říkal, cesta trvala šest hodin, mezitím jsem vypil půlku lahve a snědl jedno jablko.

-----

„Dobrý den, pojďte dál. Vy budete pan Styles, nemýlím-li se?" pozve mě do domu postarší paní.

„Dobrý den. Ano, jsem pan Styles." usměju se a potřesu si s ní rukou.

„Jelikož jste první, kdo si sem pro stěně dojel, tak si budete moct vybrat jaké chcete. Jsou od sebe rozlišení různými barvami obojků. Nechám vás tu s nimi o samotě, kdybyste něco potřeboval, budu támhle. A abych nezapomněla, umí sedni, lehni a k noze." pohladila mě po rameni a dovedla do místnosti, kde pobíhali nejmíň deset štěňat.

„Děkuji." s úsměvem se posadím před pejsky a čekám, než za mnou nějaký z nich doběhne.

Narhnulo se jich ke mně, všichni si mě očuchávali a různé kolem mě chodili běhali. Jedno stěně, které jsme si oblíbil na první pohled, bylo stěně sedící naproti mě. Mělo nakloněnou hlavičku na bok a koukalo na mě. Opatrně jsem k němu natáhl ruku, načež se postavilo a došlo ke mně. Bylo roztomilé. Když jsem  ho pohladil po hlavičce, tak zaštěkalo.

Opatrně jsem si ho vzal k sobě na klín a hladil ho. Když jsem ho hladil po bruslit, tak jsem zjistil, že je to kluk. Tak já myslím, že mám vybráno.

Štěňátko jsem ze sebe sundal, položil ho na zem a vydal se ještě za paní, abych se s ní domluvil co a jak.

Ani ne za deset minut, jsem seděl v autě s jedním pejskem v přepravce. Pejska mám na zadních sedačkách, pro jistou jsem ho ještě připoutal, aby nespadlo. Ty přepravky jsou docela velké, kupoval jsem je, aby se tam vešli i jako dospělí.

----

Druhého pejska jsem si v Rotherhamu vybral ještě jednodušeji. Jen co jsem věděl za pejsky, jsem si zamiloval jedno stěně, netuším čím, prostě jsem si ho zamiloval. Zřejmě to bylo jeho kukučem, jelikož na mě tam roztomile koukalo.

Teď jsem hodinu před Holmes Chapels oběma psy na zadních sedačkách. Oba naštěstí spí, takže jsem si vzal mobil a šel zavolat Louimu, jak na tom je.

„Ahoj Hazz, už jedeš domů?" bože, jsem rád, že po celém dní slyším jeho hlas.

„Jo, za hodinu bych tam mohl být. Pejsci jsou naštěstí v pohodě, teď spí, takže jsem rád." uchechtnu se.

„Dobře, až přijdeš domů, tak se najíš, dělal jsem řízky, takže si dáš." pokárá mě.

„Neboj se, mám hlad jako vlk. Měl jsem za celej den jen dvě jablka." jo jo, dvě jablka na celý den nestačí.

Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat