18. skis ✔

1.2K 72 1
                                    

Už je konec ledna a my se chystáme na lyžák. Pojedeme my třeťáci a čtvrťáci a jako dozor pojede Harry a ještě jedna učitelka.

Niall byl nadšený, když zjistil že jedou i čtvrťáci, jelikož chtěl být s Liamem na pokoji.

S Harrym jsme museli jet k nám do Doncasteru, jelikož jsem měl všeho vybavení tam.

----

S Ninim právě stojíme před školou a čekáme na ostatní a hlavně, než přijede autobus.

„Ahoj kluci." proběhnou k nám Li s Zee. Liam si k sobě přitáhne Nialla do polibku a já se kamarádsky obejmu s Zaynem. Za ten měsíc se z nás všech stali kamarádi a jsem rád, že to nakonec po té tříleté šikaně skončilo takhle.

„Kde máš Harryho, Lou?" usmál se na mě Zayn.

„Je ještě doma. Říkali jsme si, že by nebylo dobrý, kdyby jsme se tady objevili spolu, přece jen může být podle instagramu možná jasné, že spolu něco máme." pokrčil jsem rameny.

„To chápu. A užili jste si aspoň noc?" ušklíbl se Liam a já na něj hodil vražedný pohled.

„Jo užili, ale ne v tom smyslu, jak ty a Niall." sladce jsem se usmál a pozoroval Nialla jak se červená.

„My jsme si to večer užili, prvně jsme se najedli a pak..." Liam ani nestihl do říct větu, jelikož se mu do toho vložil Zayn.

„Dobrý, dobrý, my s Louisem nepotřebujeme vědět detaily." zasmál se a já s ním.

„Hele, jde ti Harry." ozval se po chvíli Niall. Pohlédl jsem za něj a vážně tam šel Harry se snowboardem v ruce a cestovní taškou v druhé.

„Ahoj kluci. Ahoj zlato." usmál se na nás Harry, když došel k nám a položil si věci na zem.

„Ahoj." pozdravili jsme sborově. Já jsem k němu došel a rychle ho obejmul, aby to nikdo jiný neviděl.

„Tak co, těšíte se na týden na lyžích?" usmíval se na nás Harry. Bylo vidět, že ho lyžování vážně baví.

„Jo, doufám, že budeme moct být na pokoji my čtyři." rozplýval se Niall, načež jsme se všichni zasmáli.

„Můžu vám to zařídit, ale musíte mi dávat na Louise pozor, to je moje jediná podmínka." zvážněl Harry a já nad ním protočil oči. Ano, bylo roztomilý, že se mě snažil chránit, ale já se o sebe dokážu postarat.

„To je jasný. Budeme ho střežit jako oko v hlavě. Stejně ho budete mít většinu času u sebe, pane učiteli." zasmál se Zayn a drknul do mě.

„To budu no. A kluci, když jsme sami, tak mi říkejte Harry, když už to máte s Louisem v pohodě." usměje se na ně Harry.

„Okey, tak teda, ahoj Harry." zasmál se Liam a dal si pěstí s Harrym. Stejně jako Zayn. Niall se s Harrym trochu objal, pak už začali chodit ostatní žáci, takže jsme si povídali pouze jako žáci a učitel.

----

„Takže, žáci, za dvacet minut odjíždíme, cesta potrvá čtyři hodiny. Jedeme dvěma autobusy. V jednom bude jako dohled pan učitel Styles a v druhém budu já. Žáci v autobusech můžou být namíchaní, takže to je jedno. Teď si běžte hodit zavazadla do autobusů, abychom mohli vyrazit." usměje se na nás učitelka, kterou neznám.

Jelikož stojíme hned u autobusu, tak jseme si s klukama i s Harrym hodily věci do autobusu a šli si sednout do stejného autobusu. Liam seděl s Niallem, Zayn s Gigi, jeho přítelkyní a já jsem seděl s Harrym. Nikdo nic neříkal, takže si snad nikdo ničeho nevšiml a nikomu nepřišlo divné, že sedím s Harrym a jelikož jsme seděli tak nějak veprostřed, tak to všem bylo jedno.

Celou dobu jsme se s Harrym drželi z ruku a povídali si. Asi v půlce cesty jsem usnul Harrymu na rameni a když jsem se vzbudil, čekalo mě milé překvapení na instagramu.

HarryStyles

151,518 likesHarryStyles I love you to the moon and back, because you're my life🥰💗

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

151,518 likes
HarryStyles I love you to the moon and back, because you're my life🥰💗

Když jsem ten příspěvek viděl a přečetl si popisek, musel jsem se na Harryho usmát.

„Taky tě moc miluju, Hazz." zašeptal jsem a zmáčkl mu ruku. Harry se pouze široce usmál  a palcem mne hladil po ruce.

„Tak jo děcka, jsme tady. Můžete si jít vzít zavazadla a dojít nahoru k hotelu, tam se sejdeme a my vás rozdělíme na pokoje." zvolal Harry, když autobus zastavil.

Všichni se jako diví hnali ven, aby byli nahoře co nejdřív. Já s Harrym a klukama jsme počkali, než všichni vyjdou ven, abychom mohli jít společně.

Celou dobu, jsme se s Harrym drželi za ruku, do doby, než jsme vyšli kopec a všichni na nás koukali, to jsem se od Harryho vzdálil a povídal si s Niallem.

„Takže, teď vás rozdělíme do pokojů. Já a pan učitel, máme každý svůj pokoj a jelikož vás žáků, je lichý počet, tak někdo z kluků hold bude muset být s panem Stylesem.

„Pan Malik a slečna Hadid." usmál a se ta učitelka na Zayna. Ten si vzal věci a s Gigi, ruku v ruce, se rozešli do hotelu.

„Pan Horan a Payne." řekl Harry a pak se otočil na mě.

„No, pane Tomlinsone, nevadí vám, že budete semnou na pokoji?" řekl Harry s úšklebkem.

„No, ne, stejně bych neměl s kým být, takže mi to nevadí." stydlivě se usměju.

„Dobře, tak, pojďme na pokoj." usměje se na mě, ze země si vezme tašku a snowboard, já lyže a tašku a jdeme do našeho pokoje. Jakmile jsme za sebou zavřel dveře a zamkl, pro jistotu, jsem skočil Harrymu na záda a zasmál se.

Harry se semnou zatočil a když mě sundal ze zad, tak mě hned dravě a hrubě polibil. Povalil mě na postel a svými polibky se přesunul na můj krk, kde mi vytvářel značky. Už mi chtěl sundat tričko, když někdo zaklepal na dveře. Harry podrážděně zavrčel a šel otevřít.

„Dobrý den, slečno Swift, co potřebujete?" zeptal se Harry blonďaté nány od nás že třídy. Taylor hned vletěla do našeho pokoje, když mě ale spatřila, její pohled se zkřivil do zhnuseného grimasu.

„Slečno Swift, buď mi řekněte, co jste potřebovala, nebo odpusťte můj pokoj." řekl klidně Harry.

„Uhm, no jistě, paní učitelka mě poslal, abych Vám oznámila, že za dvacet minut se máme všichni se jít dole v společenské místnosti." tak strašně mě její přítomnost vytáčela. To, jak stala strašně blízko Harryho a flirtovala s ním.

„Panebože, ty jsi tak trapná, když si myslíš, že zrovna tebe bude pan Styles chtít." zasmál jsem se, jelikož mi to už vážně vadilo. Ano žárlil jsem, ale kdo by nežárlil, když jeho přítel je jako Bůh. Taylor se na mě znechuceně podívala, zatímco Harry měl na tváři pyšný výraz.

„Slečno Swift, měla byste jít." Harry sotva zadržoval smích. Taylor s naštvaný výrazem opustila náš pokoj. Harry ke mně pomalu přišel a znovu mě zalehl.

„Ty moje malá žárlivko." zasmál se a polibil mě.

Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat