HARRY
Dneska je 24. prosince. Louiho narozeniny a Vánoce. Ale přednější jsou Louiho narozeniny.
S mamkou a Jay pro něj chystáme narozeninovou oslavu. Bude ji mít zase u nás, ale tentokrát tam nebude tolik lidí. Pouze rodina a kamrádi. S mamkou a Jay jsme se domluvili, že budeme dělat jakože nevíme, že jsou Louiho narozeniny a budeme řešit jenom Vánoce. Ano, sice je to trochu surové, ale prostě bude to pro něj větší překvapení.
Oslava bude od dvou do šesti, pak rozpustíme rodinu a nakonec bude slavnostní večeře. My, Louiho rodina a Niall s Liam a Zayn s jeho přítelkyní Gigi.
Právě stojím v kuchyni a dělám Louimu snídani, aby si vážně nemyslel, že jsem na něj nezapomněl, ale radost mu stejně zkazím.
Mám puštěné písničky, aby tady nebylo takové ticho.
S podnosem, na kterém jsem měl palačinky s nuttelou a šlehačkou, jsem šel do naší ložnice, kde stále spí moje princezna.
Pomalu jsem došel k Louimu. Podnos jsem položil na tác na noční stolek, sednul jsem si na kraj postele a začal ho hladit po tváři.
„Lásko, vstávej." šeptal jsem a hladil po tváři.
„Ještě chvíli." zamručel do polštáře a přitáhl si k sobě blíž peřinu.
„Lou, jsou Vánoce, vstávej." zatřásl jsem s ním. Tak moc jsme chtěl říct, aby vstával kvůli jeho narozeninám, ale to by se pak všechno provalilo.
„Vánoce?" jeho hlava vykoukla z pod peřiny.
„Jo, Vánoce, udělal jsem ti vánoční snídani." podstrčil jsem mu tác. Lou se posadil na postel, dal si na klín tác s jídlem a němě na mě koukal.
„Vánoce? Nic víc?" koukl na mě se slzami v očích. Ne, Lou, tohle nedělej. Jinak ti vyklopím všechno a nebude to překvapení.
„Jasný, že ne. Co jiného? Jo jinak, dneska musíme spěchat, ve dvě musíme být u našich, vaši tam jsou už od večera. Budeme spolu slavit Vánoce, jako jedna veliká rodina. Už se těším." usmíval jsem se jako sluníčko, přitom, když jsem se na něj koukal. Bolelo mě to říkat. Tak strašně moc jsem mu chtěl říct, že mu přeju všechno nejlepší k narozeninám.
„Oh, dobře, děkuji za snídani." falešně se na mě usmál a políbil mě.
„Nemáš zač, papej. Miluji tě. Jinak, v jednu vyrazíme k našim, takže se pak jdu připravit." políbím ho na čelo a odejdu do mé pracovny, kde jdu dobalit dárky a ještě s mamkou a Jay dořešit tu oslavu.
HarryStyles
719,710 likes
HarryStyles Všem přeji Veselé Vánoce🎄❤komentáře jsou k tomuto příspěvku vypnuty
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanficSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...