„Pujdete s námi na pláž?" zeptal se Harry ráno mamky, když jsme zrovna snídanli.
„Já jdu stoprocentně a myslím, že holky taky, že?" usmála se na nás Anne. Jenom jsme přikývli
„Jó!" začala ječet dvojčata.
„Holky, nekřičte, jsme v kavárně, ne doma sakra." vyjela na ně mamka a pokroutila nad nimi hlavou. „Jinak já půjdu taky, aspoň se s Anne opálíme." uchechtla se.
„A vy tři jdete?" koukl se Harry na nejstarší holky.
„Jasný, třeba tam někoho sbalím." řekla Fizzy a flirtovně se usmála na Harryho.
„Drž se dal, ten je můj." vyplázl jsme na ni jazyk, načež se všichni zasmáli a Harry mě políbil ho vlasů.
fizzytommotom
17,729 likes
fizzytommotom no nejsou oni roztomilý?🥰💍
799 comments
LouisTomlinson 🥰paxnel sluší jim to, ale mě a @niahoran víc, víš lásko 😏❤
niallhoran @paxnel tak samozřejmě, jinak užívejte dovolenou chlapci❤💜HarryStyles 💍
phoebetommo @HarryStyles půjdeme už na tu pláž Harry?🤗
HarryStyles až dojíte snídani tak jo, takže polož mobil a papej.😊😊"Tak jdeme panstvo. Běžte si sbalit věci do nějakých tašek a za pět minut se sejdeme dole." zavelel Harry a všichni jsme se vydali do pokojů. Já jsem vzal moji plážovou tašku, dal do ní deku, ručníky, opalovací krém a sluneční brýle. Plavky jsme s Harrym měli už na sobě.
----
„Holky, neběhejte tady, ještě tady někoho srazíte." snažila se mamka uklidnit holky, když jsme šli po pláži najít volné místo. To naštěstí nebyl problém, protože tenhle hotel má soukromou pláž a moc lidí tady nebylo, tak jsme si mohli dát deky kamkoliv, ale my jsme chtěli najít aspoň trochu stíněné místo.
„Tak pojďte do vodyx holky." řekl jsem a rozběhl se do moře, kam jsem hodil šipku.
Holky pro chvíli i s Harrym přiběhly za mnou a společně jsem tam všichni dělali kraviny. Hlavně já a Harry, jsme házely dvojčata do vody, z čehož měla hroznou srandu. Zrovna jsem odhodil do vody Daisy, když mě někdo chytil za boky a vyzvedl mě nahoru. Hned jsem se za sebe otočil, abych viděl, kdo to je. Naštěstí to byl jen Harry, ale ten jeho zlomyslný úsměv co měl, nevrátil nic dobrého. A taky jsem měl pravdu, protože mě po chvíli odhodil do vody. A to byla moje chvíle, kdy jsme si z něho chtěl udělat srandu, schválně jsme zadržel dech a nevynořoval se.
„Lou, tohle není vtipný, můžeš se vynořit." slyšel jsme Harryho nad vodou, ale stále jsme neměl v plánu se vynořit.
„Lou!" bylo slyšet, že je zoufalý.
„Doprdel!" zaklel, pak už jsme jen viděl jak naproti mě plave. Rychle mě vytáhl nad vodu a plaval semnou dál. Snažil jsem se mu vyprostit, ale nešlo to.
„Harry! Co se stalo?" slyšel jsem mamky hlas.
„Harry, v klidu, nic se mi nestalo, byl to jen vtip." řekl jsme ještě, když jsme byly ve vodě. Harry si mě okamžitě otočil ke mě a prohlížel si mě.
„Vtip?! Děláš si ze mě srandu, žejo? Panebože, tohle byl ten nejhorší vtip, který si mohl vymyslet. Že já se vůbec snažil tě zachraňovat." pokroutil nadějnou hlavou a naštvaní chůzi se vydal k naší dece odkud si vzal ručník a mobil a šel směrem k hotelu.
„Lou, co se stalo?" zeptala se mě mamka a i s Anne za mnou přišli. Holky na nás koukali z moře.
„J-já, udělal jsem na Harryho blbej vtip s tím, že se topím." sklopil jsme hlavu. Slyšel jsme dva povzdechy.
„Běž za ním Lou." usměje se na mě Anne a popostrčí mě k naší dece.
----
„Harry, tak moc se ti omlouvám." vletěl jsem do našeho pokoje. Harry seděl na posteli a dělal něco na telefonu. „Omlouvám se ti, chtěl jsem si z tebe jenom vystřelit, ale teď mi dochází, jak blbej vtip to byl." došel jsem k němu se sednul si vedle něj. On mi věnoval jeden dlouhý pohled, než začal mluvit.
„Víš jak jsem se v tu chvíli bál, že se vážně topíš, že bych o tebe mohl přijít! O jediné mě světlo v životě." koukal se mi do oči.
„Já vím, omlouvám se, už to nikdy neudělám." přesunul jsem se k němu blíž. Harry odhodil mobil a přitáhl si mě do náruče.
„Miluju tě, Lou." zašeptal mi Harry do ucha.
„Já tebe víc, Hazz. Strašně moc." víc jsme se k němu přitiskl.
HarryStyles
(dělejme že je to Louis)
78,729 likes
HarryStyles fotka, že včerejšího večera kdy Lou usnul dřív, než jsem došel z koupelny🥰Nad tou fotkou jsem se musel uchechtnout. Harry měl včera na večer plány, ale já mu je tak trošku zkazil tím, že jsme usnul.
----
S Harry si teď vynahrazujeme včerejší večer,. Takže teď stojíme v obětí, na pláži, při západu slunce a šeptáme si, jak moc se milujeme a že se nikdy neopustíme.
„Miluju tě, víš to, žejo?" usmál se na mě Harry a políbil mě na rty.
„A ty víš, že já miluju tebe, že?" usmál jsme se naoplátku já. Harry se na mě zářivě usmál a dlouze mě políbil,
„Jsi můj život, Lou." zašeptal mi do ucha a víc kolem mě utáhl paže.
„Ty můj taky." usmála jsme se do jeho hrudi a pozoroval západ slunce.
LouisTomlinson
62,729 likes
LouisTomlinson sunset w my only love❤💍komentáře k tomuto příspěvku jsou vypnuty
__________________________________________________
Zase o něco kratší kapitola než obvykle. Jinak, omlouvám se za chyby.😁
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...