HARRY
Už je to měsíc od našeho zasnoubení. K tomu Louis dovršil sedmého měsíce těhotenství takže je jeho bříško o dost větší. Miluju ten pohled na něj.
Pořád mi ukazuje, že život každého, může být hezký. Nikdy jsme si nemyslel, že bych mohl být takhle šťastný, on byl ten, kdo mi to ukázal.
Podle Eda je náš chlapeček zdravý, nic mu nechybí, jen prý má Louis teď trošku víc jíst a chodit třeba na delší procházky.
Právě jsem s Eronem a Agnusem doma sám, jelikož Louis jel s Niallem na nákupy. Naštěstí je zavezl Liam, který to měl po cestě. Kdyby jeli jenom oni dva, asi bych Louise nepustil. Ne, že bych nějak Louimu nevěřil, to vůbec, jen bych se o něj strašně bál. I takhle se bojím, že se mu tam něco stane, ale mam nějakou jistotu v tom, že tam dojel v pohodě. Zayn a Gigi jsou na dovolené v Maroku, kde oslavují výročí.
malikz
67,720 likes
malikz one year anniversary💗❤ I love you @gigihadid 💗❤komentáře jsou k tomuto příspěvku vypnuty
S Louisem jsem měl v plánu, že bychom jeli někam k moři, ale jelikož jsem jak si nepočítal s tím, že mi Louis otěhotní, tak teď nikam nejedeme. Z mého přemýšlení a rozjímání mě vyruší až vyzváněcí tón mého telefonu.
Příchozí hovor od Butterfly🦋
S úsměvem zvednu hovor a telefon si přiložím k uchu.
„Ahoj zlato, děje se něco?" pozdravím jako první a čekám na odpověď od Louise.
„Ahoj Hazzy, já jenom volám, že už jsme v Londýně. S Niallem tady budeme tak tři čtyři hodinky, pak bychom přijeli."
„Já pro Vás klidně zajedu. Nechci tě teď někde nechávat samotného." zabručím do mobilu.
„Dobře Hazzy, ale nevadí ti, že ta cesta trvá kolem tří hodin?" ozve se Louiho nervózní hlas
„Vůbec, aspoň pak budu mít pocit, že se ti nic nestane, když vás vyzvednu já." tomu se Louis zasměje.
„Dobře Harry, tak mi jdeme s Niallem nakupovat, pak ti zavolám, kdy můžeš vyjet. Miluju tě, pa."
„Dobře, čekám na hovor. Já tebe taky, pa." Nijak dlouhý, za to, ale hezky rozhovor.
S úsměvem na tváři jsem došel do mé pracovny. Na stůl jsem si vytáhl počítač a blok. Ještě jsem rychle zaběhl dolů pro pelechy, misky s jídlem a pitím a nějaké hráčky pro kluky.
„Agnu, Ero, pojďte!" zakřičím na ty dva jelikož ani nevím kde teď jsou. Oba se vynoří ze zahrady se špinavými čumáky. „Bože, co jste tam dělali?" uchechtnu se. Oba jenom štěknou a dojdou ke mně.
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...